XaTrIx Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 For et par uker siden så fungerte Pcen utmerket, men en dag så ble plutselig skjermen svart, har Asus A7V333 med vocal post reporter funksjon. Maskinen ble bare svart mens jeg satt på dette forumet. Prøvde å resette maskinen, men det kom ingen bilde på skjermen og post reporteren sa ingenting, heller ikke "System failed CPU test" Alle disker og vifter spant om. Jeg fikk returnr fra PS Data og sendte inn Hovedkortet og Prosessoren siden jeg ikke hadde mulighet til å teste en annen selv. Nå har de sendt meg en ny prosessor, som erstatning og testet hovedkortet ok. Jeg lurer på om prosessorer pleier å ta kvelden sånn plutselig eller om det bare var jeg som var uheldig. Prosessoren lå på ca 51°C idle og 56°C load, med en taisol kjøler, nanotherm kjølepasta og en 43db papst vifte. Jeg vil anbefale alle PS Data, alltid god service der, fikk byttet et ATi Radeon 64 VIVO kort også. VELDIG hyggelige i telefonen og hvet hva de snakker om. Hvis jeg hadde handlet hos Komplett hadde de sikkert skyldt på meg :razz: (Har aldri handlet der). Lenke til kommentar
Colin Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Det er ikke vanlig at de dør bare sånn helt uten videre. Men det kan jo selvsagt skje, noe dette er et godt eksempel på. Kan jo for eksempel ha vært ujevn strømstyrke over strømnettet eller andre merkelige grunner. Men du fikk da byttet det :smile: Pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå