whom Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Tengte jeg måtte få skaffet meg de overklokkingsvillige Winbond brikkene; TwinMos Speed premium ddr433 De skal bli nokså varme, så da lurer jeg på hvilke Heat Spredare som passer, og hvilken jeg bør velge. Helst fra Komplett\Heat-spreader eller Mamoz\heat-spredar, da det er her Winbond brikkene selges. Men er det noen suvrene fra andre plass, kom med de Har også fallt en tanke på å vannkjøle dem med mitt TT Bigwater, hva anbefales her? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Bare glem heatspreders, de hjelper ikke i det hele tatt. en vifte som blåser litt luft over er nok. Men brikkene blir jo penere da.. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 LLenniZ har et godt tips her ja.. Heatspreaders er helt bortkastet, det viktigste er å få bevegelse i luften... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ja, vifte er et must hvis du skal klokke de langt på spenningen vertfall! Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Oki, kjører en vifte over dem ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå