Keejay Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Hei! Moren min har fått tilbud om å kjøpe bærbar gjennom jobben, og får den derfor til halv pris. Jeg har så og si ingen erfaring med bærbare datamskiner og lurte derfor på om denne er et godt valg med tanke på pris\ytelse. Prisen vil da altså havne på ca. 6750,- Spesifikasjoner Edit: Den vil nok bli brukt mest til surfing, men også en del til spilling. Endret 28. mai 2005 av Keejay Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Dette vorker som et godt kjøp til den prisen. God maskin med god ytelse, hadde ikke vært i tvil til den prisen. Med RM 9700 kan du kjøre alle nye spill greit. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 OK! Takk for svar Da blir det nok omsider bærbar her i huset også Lenke til kommentar
computer kalle Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Howdy!! Er en glimrende pc, med to bittesmå feil...-litt lite ram og brenneran støtter ikke dual-layer...-men til den prisen er d jo ingen ting å lure på...-støysvak og rask maskin som har et topp batteri!! Lykke til med innvesteringen (det går an å få 1024mb ram til 12-1500 kr) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 ser bra ut.må muligens slenges i en ekstra minnebrikke etterhvert Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 512mb ram holder til det meste det da! Bare jeg som sliter meg gjennom hverdagen med 512mb ram? Uansett, det er en bra pc til en VELDIG bra pris . Står ikke hvor rask cpuen er heller da... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Be henne bestille to stykker... Vet om en som trenger den ene Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 veldig godt kjøp! den er verdt det jeg har den samma men den heter noe annet, jeg betalte 10 000 kr, men når mora di for den gjennom jobben så er det såklart billigere! sabacha den har en 1.6 ghz2 mb l2 cache foressten er dette den nyeste bærbare prosessor fra pentium, jeg er kjempe fornøyd klart faktisk og kjøre half life 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå