Gå til innhold

Tips til råtten mage?

Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ultra selger Aloe Vera Juice!!!

Det er baad kvalitet på den på ultra. ser ut og smaker som sjampanjebrus.. Aloe Vera gjør ikke det. Forever Living Products sin er den beste og reneste!

Er ikke du selger for Forever Living Products? :roll:

Jo og jeg hadde ikke vært det om den ikke var den beste Tostein ;)

Lenke til kommentar

Wow - I can't believe it's still dirty!

Wash Bomb - Balls of soap powder detonated by a timed chemical reaction with water. Experience the thrill of winning the war against dirt.

5_washbomb.jpg

Jeg derimot, kødder ikke

Endret av ArveTelefsen
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Liten historie mens vi er inne på teamet.

Det hele skjedde for 4-5 år siden. Jeg hadde en stygg halsbetennelse, men var allikevel frisk nok til å dra på jobb. Jeg startet dagen med noen kopper kaffe en sigarett og en pose Fishermans Friends (for å dempe hostingen). Nå var det da sånn at jeg var alene på jobb i de første timene og det var svært hektisk etter hva jeg kan huske. Telefonen ringte konstant og kunder kom og gikk.

Så fikk jeg fikk et oppdrag som jeg måtte utføre på en PC litt lengere inn i lokalet, 20-30 meter fra resepsjonsdisken hvor kunden stod og ventet utålmodig. Etter min dristige "frokost" skjønte jeg at jeg snart måtte en tur på toalettet da det kom noen mystiske lyder fra magen og jeg kunne kjenne trykket. Vanligvis kommer det litt gass først før selve puddingen vil ut. Ettersom avstanden til kunden var relativt lang kom jeg til konklusjonen at en liten fis nå ikke ville merkes.

Klokken var rundt 8:30 da uhellet skjedde.

Jeg slappet av i endetarmen i ett sekund og vips så hadde jeg en flytene masse fra underbuksa, nedover venstre lår og inn i sokken i skoen.

:blush:

Lenke til kommentar
Er det ikke kunstige søtstoffer som gir pastiller og slikt lakserende virkning?

Trur i alle fall det for det er bare saker med kunstig sukker som har advarsel om lakserende virkning. I så fall vil brus med kunstsukker også kunne skape fiseproblemer.

da har vi funnet en av kildene :) brus

Slutt å drikk brus. Idag har jeg drikki kun vann, har ikke skjedd meg noe enda :) nothing.

4308203[/snapback]

grunnen til at man får mye luft i magen hvis man drikker brus er pga kullsyre/luftbobler...

Lenke til kommentar
Ultra selger Aloe Vera Juice!

Det er baad kvalitet på den på ultra. ser ut og smaker som sjampanjebrus.. Aloe Vera gjør ikke det. Forever Living Products sin er den beste og reneste!

Er ikke du selger for Forever Living Products? :roll:

Jo og jeg hadde ikke vært det om den ikke var den beste Tostein ;)

4312634[/snapback]

Jeg kan skrive under på at Forever Living Products er de beste på Aloe Vera fronten(og jeg er ikke selger).

Men fy f*** den Aloe Vera juicen smaker høgg, men den hjelper virkelig!

All ære til Aloe Vera produktene! :!:

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...