Rampelyset Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er innom Amobil.no rett som det er for å lese deres tilbakemeldinger på nye mobiler som kommer ut. Som mobilselger er det moro å lese litt om andres vurderinger om disse telefonene. Ofte kreves det at de utførlige artiklene på Amobil.no strekker seg over mange sider og det er her mitt spørsmål kommer inn i bildet. Går det an, i tillegg til dagens funksjon, å få en "hutrigmeny" som gjør at man enkelt kan komme direkte til det avsnittet i teksten man ønsker. Evt. en mulighet for å velge side direkte. La oss f.eks. si at jeg ønsker å vise en kunde noe bestemt som står i testen om Nokia 6680. På forhånd er jeg gjort kjent med at opplysningen jeg søker er på side 4, vil det da på en enkel måte la seg gjøre å legge inn en slik funksjon. F. eks "til første side - 1 - 2 - 3 osv. til siste side" Eksempel på det jeg mener finner du i denne artikkelen på Programmer.no Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 I høyre kolonne, nedenfor søkefunksjonen, kan du navigere deg til en hvilken som helst side i artikkelen direkte. Jeg er også selger, og om kunden ønsker å vite noe om en mobiltelefon bruker jeg enten sammenligningsfunksjonen (i høyre kolonne på forsiden) eller finner infoen fram i testen. I sammenligningsfunksjonen trenger du bare velge én mobiltelefon om du ikke vil sammenligne den med en annen. Da får du opp det meste av tekniske spesifikasjoner. Veldig grei funksjon å bruke som selger. Funksjonen er lett å finne fram til, og går kjapt å bruke. Hvis det er noe du leter etter i en test er det bare å gå til riktig side, ved hjelp av forklaringen min i øverste avsnitt, og deretter bruke søkefunksjonen i nettleseren for å søke etter et bestemt ord. Også dette går kjapt. Takk for tilbakemelding -- Som selger bruker jeg amobil.no veldig mye, og nå taler jeg ikke som skribent i amobil.no men som selger. En liten anbefalning angående sammenligningsfunksjonen: Mens du snakker med kunden er det veldig greit å kjøre opp sammenligninger mellom to mobiltelefoner kunden er interessert i. Da får du mer spesifikasjoner å prate om Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Supert! Var akkurat det jeg var ute etter! Var jo rett og slett litt pinlig at jeg ikke har sett dette selv! Både den sammenligningsfunksjonen og det å kunne navigere direkte til bestemte avsnitt i artikkelen er veldig kjekt! Keep up the good work folks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå