Gå til innhold

Amobil.no: Mulighet for sidevelger i mobiltestene?

Anbefalte innlegg

Er innom Amobil.no rett som det er for å lese deres tilbakemeldinger på nye mobiler som kommer ut. Som mobilselger er det moro å lese litt om andres vurderinger om disse telefonene.

Ofte kreves det at de utførlige artiklene på Amobil.no strekker seg over mange sider og det er her mitt spørsmål kommer inn i bildet.

Går det an, i tillegg til dagens funksjon, å få en "hutrigmeny" som gjør at man enkelt kan komme direkte til det avsnittet i teksten man ønsker. Evt. en mulighet for å velge side direkte.

La oss f.eks. si at jeg ønsker å vise en kunde noe bestemt som står i testen om Nokia 6680. På forhånd er jeg gjort kjent med at opplysningen jeg søker er på side 4, vil det da på en enkel måte la seg gjøre å legge inn en slik funksjon.

F. eks "til første side - 1 - 2 - 3 osv. til siste side"

Eksempel på det jeg mener finner du i denne artikkelen på Programmer.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I høyre kolonne, nedenfor søkefunksjonen, kan du navigere deg til en hvilken som helst side i artikkelen direkte.

Jeg er også selger, og om kunden ønsker å vite noe om en mobiltelefon bruker jeg enten sammenligningsfunksjonen (i høyre kolonne på forsiden) eller finner infoen fram i testen.

I sammenligningsfunksjonen trenger du bare velge én mobiltelefon om du ikke vil sammenligne den med en annen. Da får du opp det meste av tekniske spesifikasjoner. Veldig grei funksjon å bruke som selger. Funksjonen er lett å finne fram til, og går kjapt å bruke.

Hvis det er noe du leter etter i en test er det bare å gå til riktig side, ved hjelp av forklaringen min i øverste avsnitt, og deretter bruke søkefunksjonen i nettleseren for å søke etter et bestemt ord. Også dette går kjapt.

Takk for tilbakemelding :)

--

Som selger bruker jeg amobil.no veldig mye, og nå taler jeg ikke som skribent i amobil.no men som selger.

En liten anbefalning angående sammenligningsfunksjonen: Mens du snakker med kunden er det veldig greit å kjøre opp sammenligninger mellom to mobiltelefoner kunden er interessert i. Da får du mer spesifikasjoner å prate om ;)

Lenke til kommentar

Supert! Var akkurat det jeg var ute etter!

Var jo rett og slett litt pinlig at jeg ikke har sett dette selv! :blush:

Både den sammenligningsfunksjonen og det å kunne navigere direkte til bestemte avsnitt i artikkelen er veldig kjekt!

Keep up the good work folks! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...