Venerable Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Beklager hvis dette er feilpostet, men jeg vet ikke engang hva hexeditor gjør for noe. MSN har gir muligheten til å ha musikken du spiller som en del av nicket ditt, og for å få den til å lese fra Winamp lastet jeg ned en plug-in. Men den funker ikke perfekt. Dette er en kommentar jeg fant på hvordan man skal fikse det: I've tried other Msn plugins but this is the only one that seems to work on my PC and it does a good job too however all my arist / titles are swapped. There is a fix though but requires editing the plugin with a hexeditor just swap {0} and {1} that's it tested on Windows98SE(with Media Player 9 installed) Winamp2.5d and Msn7.0.0813 Jeg har fått HHD Hexeditor 3.0, men hva han fyren mener med å bytte {0} og {1} forstår jeg ikke helt. Kan noen forklare hva jeg skal gjøre? Tusen takk Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg vil heller råde deg til å lete opp et alternativ program. Var det denne du brukte? Hvis ikke kan du jo teste. Finnes jo flere alternativer. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Ja jeg fant en som funket, moo - gen msn. Takk Edit: Eller... Noen blir byttet på og noen ikke. Bedre enn forrige hvertfall Endret 30. mai 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå