Nitrius Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ja, er på jakt etter et annet MMORPG spill jeg kan teste ut. Har spilt WoW siden release men i de seinere tider gikk jeg lei og for litt siden gikk jeg over til GW, spiller det enda, og det er et supert spill, men siden ikke GW er et helt ordentlig MMORPG spill har jeg lyst å teste noe annet å. Før tiden jeg brukte på WoW hadde jeg testa ut MMORPG spill som AO og SWG, hvorfor jeg sluttet å spille de er jeg faktisk ikke helt sikker på men gikk vel bare rett og slett lei, men må innrømme at tanken om å begynne å spille SWG igjen har slått meg, hører at spillet skal ha blitt så mye bedre nå? etter combat upgraden som kom for ikke så lenge siden? Men uansett dere som kansje spiller SWG eller andre MMORPG spill bortsett fra AO, WoW og GW har dere noen annbefalinger? og ta med hvorfor dere annbefaler akkurat det spillet å Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Les litt her så finner du sikkert et du har lyst til å teste: http://www.mmorpg.com/index.cfm?fp=1152,864,774905921 Min personlige favoritt for tiden er Everquest 2. Noen av grunnene er: utrolig grafikk, tusenvis av quests av alle slag, meget bra kampsystem, varierte klasser og raser, mange og store områder å utforske, både "dungeons" og åpne områder, bra guildsystem, utrolig bra "tradeskill" system, masse utstyr og våpen, solovennlig har det også blitt hvis det er viktig for deg, bra samspill mellom de ulike klassene i grupper og fete mobs. Endret 28. mai 2005 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Les litt her så finner du sikkert et du har lyst til å teste: http://www.mmorpg.com/index.cfm?fp=1152,864,774905921 Min personlige favoritt for tiden er Everquest 2. Noen av grunnene er: utrolig grafikk, tusenvis av quests av alle slag, meget bra kampsystem, varierte klasser og raser, mange og store områder å utforske, både "dungeons" og åpne områder, bra guildsystem, utrolig bra "tradeskill" system, masse utstyr og våpen, solovennlig har det også blitt hvis det er viktig for deg, bra samspill mellom de ulike klassene i grupper og fete mobs. Har vært innom siden flere ganger for å se om jeg kansje kunne få noen ideer, men syns MMORPG markedet har vokst så mye, mener da at det skal komme eller har kommet så mange spill den siste tiden. Har også vurdet everquest 2, men vet så lite om det egentlig, virker som for meg at communityen blant norske som spiller everquest 2 er veldig liten værtfall, hvordan det er på verdensbasis vet jeg ikke, men det er nemlig litt viktig for meg at det er mulighet for å møte på norsk i ny og ned i et MMORPG spill. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er du nøtt til å slutte med GW bare fordi det ikke er et "orntli" MMORPG?? Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 AO og GW rawker :!: WoW og SWG ser også bra ut. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Er du nøtt til å slutte med GW bare fordi det ikke er et "orntli" MMORPG?? Det han mente var vel at han har råd til å spille noe annet i tillegg, siden GW ikke har månedsbeløp? Endret 28. mai 2005 av Dj Frost Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Skjekk ut Lord of the Rings: Shadows of Angmar. Det har ikke kommet ut ennå although men det ser bra ut! Sjekk her Endret 28. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har du prøvd EVE Online? Eve er et MMOG-spill som skiller seg ganske kraftig fra vanlige MMORPGs. Absolutt verdt et forsøk. Du kan lese litt om hvordan gameplayet er her. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) 'although' = riktignok, dog, imidlertid. Det norske språket pleier som regel å fungere helt topp for å formidle det man mener. Men tilbake til emnet; om SWG er blitt bedre eller dårligere etter omorganiseringen av kamp- og ferdighetsoppdateringen strides det vel kraftig om. Mange mener at det er blitt alt for likt til andre MMORPG'er; fordummet og forenklet, mens andre igjen hyller det som det beste som har skjedd. Selv sluttet jeg å spille det på grunn av at det er så godt som umulig å ha et levebrød som en selvstendig arkitekt; ingen sikker inntektskilde. Endret 28. mai 2005 av cetram Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Er du nøtt til å slutte med GW bare fordi det ikke er et "orntli" MMORPG?? Det han mente var vel at han har råd til å spille noe annet i tillegg, siden GW ikke har månedsbeløp? Noe i den duren der ja. Har ikke sakt(tror jeg) at jeg skal slutte med GW, er bare på jakt etter noe annet i tillegg som har et litt større preg av MMORPG sjangeren. Og takk for alle tips så langt, fortsett å kom med fler Edit: BTK har også sett litt på EVE Online en gang også, vær veldig nær ved å kjøpe det husker jeg, men grunnen til at jeg trakk meg fra det er vel fordi jeg egentlig aldri har skjønt helt hva konseptet med EVE Online er, flyr man bare rundt i rommet liksom? Du kunne vel ikke sakt litt mer om spillet? din mening altså... Endret 28. mai 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 'although' = riktignok, dog, imidlertid. Det norske språket pleier som regel å fungere helt topp for å formidle det man mener. Men tilbake til emnet; om SWG er blitt bedre eller dårligere etter omorganiseringen av kamp- og ferdighetsoppdateringen strides det vel kraftig om. Mange mener at det er blitt alt for likt til andre MMORPG'er; fordummet og forenklet, mens andre igjen hyller det som det beste som har skjedd. Selv sluttet jeg å spille det på grunn av at det er så godt som umulig å ha et levebrød som en selvstendig arkitekt; ingen sikker inntektskilde. Hva mente du med det? although = riktignok. "Det har ikke kommet ut ennå riktignok". Hva var galt med å bruke det engelske ordet? Syns det høres bedre ut, det er mitt valg! Det var ingen vits i å kommentere det Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Face of Mankind. Søk på forumet så finner du en post av meg, med guide og allting. Lenke til kommentar
GechoO Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Vet ikke helt jeg, nå har jo ikke jeg prøvd GW noe serlig så det skal jeg ikke ytre meg om, men WoW gikk jeg fort lei, syntes de kunne gjort en del småting med det for å gjøre det bedre. AO er jeg fast tilhenger av.. spillte det i 2 år uavbrutt, og da spillte jeg MYE. uten å bli lei, er en egen verden i seg selv.. men man blir lei det etterhvert også, nå spiller jeg det bare av og til. EQ2 var en stor skuffelse.. ganske kjedelig egentlig, men de har jo gjort masse med det for å konkurere med WoW da.. har ikke testet det etter det.. og SWG var så og si et langt mareritt med grinding assa.. var bare lage items lage items for å i det hele tatt klare seg.. og om man ville få litt penger eller no så var det bare å joine et team og drepe rancors.. jeg mener.. var jo ikke noen utfordring engang.. :\ jaja, vi har jo Planetside da.. det er jo alltis kjapp morro.. er ikke en mmorpg så mye som det er en mmofps, krig på nett i massivt skala. ganske kult. blir fort lei det også da. Eve online er jo bra det også. Pen gfx på det og god stemning på folket, ganske bra RP miljø også. hadde jeg hatt tid til det så hadde jeg begynt igjen faktisk hva mer da?.. lite som jeg kommer på sånn på sparket. vel, håper jeg hjalp til litt ihvertfall Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Hadde blitt veldig glad vis noen kunne komme med litt utfyllende informasjon om EVE jeg, må si spillet har begynt å intressere meg litt... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 World of Warcraft. Førstepost. Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 World of Warcraft. Førstepost. Jeg leser aldri første post... skulle kanskje har gjort det. sry, my bad. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ingen skade skjedd, hugs det til neste gang. Lenke til kommentar
GechoO Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 okay.. utfyllende info om Eve online, du lager en character.. og får et lite romskip derfra kan du gå mange veier.. du kan bli en engineer \crafter på godt norks eller en fighter.. hvor du tar oppdrag og dreper ting eller en miner hvor du miner masse og får resursjer og gir materialer til crafterene osv osv.. også er det mye annet greier også også spesialiserer du deg i undergrupper her også hvor du lager romskip og våpen osv osv.. men du kan også være en kombinasjon av disse men du velger altid en sterk side.. du er ikke bare en crafter og nyttesløs til allt annet .. grafikken er pen.. og folka er hyggelige.. er mange guilds.. var ihvertfall det når jeg spillte det.. chat systemet er noe knudrete og load time`s var lange.. men det var nytt da.. kan hende det er ferre spillere og bedre tweakede servere.. selve spille landskapet er enormt og det kan ta litt tid å komme fra A til B.. du MÅ følge godt med når tutourialen er på ellers skjønner du lite.. hmm.. ja.. er vel mange forskjellige skip og våpen.. sikkert blitt lagt til en drøss.. spillet er ganske gammelt da.. *kikke på boxen* umm.. usikker.. men det er en 2 år gammelt men ser konge ut. .. enda en ting.. det er 5 forskjellige lag å velge mellom.. *se i manualen* amarr , caldari , minmatar , og jovians. hmm.. noe mer kommer jeg ikke på håper det hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå