hølands_gutt Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 etter jeg for solgt pc og hifi anlegg, så hadde jeg tenkt også kjøpe meg bedre pc, dette er oppsettet jeg vil ha: AMD Athlon 64 3200+ ''Winchester'' 1492,- Aspire Aluminium 520W ATX, 3vifter Sort 552,- ASUS A8N-E 853,- GeIL Value DDR400 1024 MB (2x512) 798,- Lian Li PC-75 2495,- Sunbeam Rheobus 250,- totalsum 6440,- duger dette? jeg kommer senere til og kanskje kjøpe meg bedre skjermkort,men jeg synes at det holder med det jeg har her. har det meste av delene untatt skjermkort, noen som kan komme med en bra og billig skjerm-kort, bedre en 9800 xt? Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 det duger ja, men velg venice utgaven av cpu'n. er ikke snakk om mange kronene i forskjell. et helvetes dyrt kabinett, men vil du bruke penga på det så go ahead. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 kabinettet er det vel et kvalitet kabinett, ettersom det kommer fra lian li, etter jeg vil ha et kvalitet og design fullt kabinett! går jeg for lian li, min bror har en annen lian li og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvorfor ikke kjøpe et litt billigere Lian-Li? Hvis du kjøper dette,så har du 1700 kr til overs som du kan legge i et skjermkort. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 jeg kommer senere til og kanskje kjøpe meg bedre skjermkort,men jeg synes at det holder med det jeg har her.har det meste av delene untatt skjermkort, noen som kan komme med en bra og billig skjerm-kort, bedre en 9800 xt? Du kan forresten ikke bruke 9800XT på ASUS A8N-E. Du må ha et PCI-Express skjermkort. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Enig med Morten K, det er ikke verdt 1700,- ekstra det andre kabinettet. men det blir nå opptil deg og bestemme om du vil bruke penga på utseende eller ytelse. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 plass er vel jeg bruker pengene på, jeg har cheiftec kabinett nå, er ikke det beste kabinette jeg ville ha fordi dt bråker og lager mye lyd,jeg synes det er en liten plass og vil gjerne ha en større en, derfor går jeg for en den kabinettet, og fordi jeg velger den stoorrrree lian li kabinettet ville det bli mye mer stillere,lettere og bedre plass! jeg går også for utseende og fordi at jeg har en kamerat som har det kabinettet og ble a forelsket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå