Scortech Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Jeg digger han Chucky fra Child's play. Nå er han tilbake i Seed of Chucky. Så nå er hele familien samlet. Har alltid ledd meg ihjel av den "svarte humoren" til Chucky. Vedlagt bilde er Chucky og sønn (til høyre) med sitt første offer sammen. (Bildet er tatt i mørkerommet til photografen i midten) Endret 28. mai 2005 av Scortech Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Denne filmen har gått meg hus forbi og ifølge imdb så kom den ut i 2004. Hvordan i alle dager har det seg at jeg ikke har sett den i norske butikker? Chucky er rå! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Chucky er billig! :!: Men morsomt!! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Har hatt Seed of Chucky på dvd en stund nå, men har ikke sett den enda. Burde jeg se de andre Chucky-filmene først? Og er det mest komedie eller skrekk? Endret 28. mai 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Meningen er at det skal være skummelt, men det er egentlig bare morsomt pga dårlige effekter :!: Du trenger egentlig ikke å se alle de andre først tror jeg Lenke til kommentar
striky Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvordan i alle dager har det seg at jeg ikke har sett den i norske butikker? Filmen slippes på DVD i Norge 22. juni (leiefilm 1 uke tidligere): http://www.dvd-db.no/dvd.php?id=8000000000044 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Chucky eller Child's play er mer "svart humor" kan mann si. Effektene på selve dukken. i form av animeringen på chucky er ikke mye og skryte av, men selve den humoren og latteren til chucky for meg til og le som bare det. men ansiktsutrykkene til chucky er morsomt laget til og ikke så værst. har sett værre. som med Team America. Har du ikke sett de andre chucky filmene så bør du absolutt gjøre det. for det er på en måte en forsettelse. Du vil så og si stille store spørsmålstegn hvis du bare ser Seed of Chucky og ikke de andre. Er du en splatter,svart humor) og skrekk fan så vil du absolutt like chucky. Er selv en stor splatter og skrekk fan. favoritten min er Jason. Har alle Friday the 13th dvd filmene uklippet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå