#Kroenkeout Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 En morgen dro jeg tilig på skolen for å spille littt wow på skole bærbaren min (ja, seff er jeg så avhengig) men så fikk jeg denne medlingen om at jeg må betale for å spille wow igjenn, ennda jeg har lagt til VISA kortet til mormor, som jeg betalte med, og hun har penger på kontoen og nå har jeg sittet 2 dager uten wow, og begynner å en del aptinenser! noen som kan hjelpe en mentalt ødelagt gutt, med å åpne kontoen sin igjenn? superaero lvl 43 night elf hunter turalyon call me Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) jeg har vonde minner med dette. Skjedde vel rundt 3 ganger med meg. Hvis du logger deg inn på wow-europe.com vil du se "Invalid details or refused to pay". Er du 110% sikker på at det er rett kortinfo du har tasta inn? Endret 28. mai 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 jeg kan jo alltids sjekke og skrive inn infoen igjenn, også sjekke om det går ellers må jeg jo begyne med sånne gaming cards.... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har også slik problemer. Kommer heller ikke inn på konto sidene...Betaler med VISA, har penger på konto. Har sendt mail får se hvordan det går. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 jeg hadde skrevet den vertification coden feil, når jeg skrev den rett ble kontoen åpnet igjen åså etterpå satt jeg 15 nye timer nei jeg ha ikke noe liv Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har noen opplevd at Blizzard har trekt mer en gang fra kontoen? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har hørt om det ja. Men det ordner seg viss fort bare man ringer suport. Over mail kan det vist vere vansklig. Dessuten så kan du ta det opp med Visa/Mastercard. Så ordner de det tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå