Gå til innhold

Spillverket.no: Egen avdeling for Zelda-seriene?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selv Zelda-fan og skulle gjerne hatt en Zelda-kategori. Det eneste problemet er at det ikke postes nok emner omhandlende Zelda. Det postes ihvertfall ikke så mye på dette forumet. Tvilsomt at de vil opprette noen kategori slik det ser ut nå. Skal sies at det ikke gjør meg en døyt om det blir skapt en slik kategori ;)

Lenke til kommentar

Ja jeg skulle også sett et Zelda-forum. Men tror nok ikke det er nok å snakke om. Det ville kun blitt "Gleder du deg" ... "Jeg sitter fast her". Det er liksom ikke mange tekniske problemene, modifikasjoner og andre ting siden det er snakk om perfeksjonerte Nintendospill her. Men for all del - send DesertGlow eller lignende en pen sum over nettbank, så kanskje :)

Lenke til kommentar
Denne er feilpostet, skulle vært postet under "Tilbakemeldinger om forumet". Rapportert.

Den er overhodet ikke feilpostet. Zelda er en spillserie, og det er Gamer.no som har ansvaret for spilldelen av forumet. Denne er derfor helt perfekt postet her som den ligger i "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)".

Lenke til kommentar

TST, det var jo det han mente (var det ikke?). Tror denne tråden lå i "Diskuter Spill Og Tilbehør" før den ble flyttet og stengt (aner ikke hvorfor den ble stengt).

Er jeg helt, helt på villspor når jeg sier dette, eller? Synes å huske at det var slik.

Men tilbake til topic: Tror nok ikke Zelda vil få sin egen kategori i den nærmeste tiden, da det ikke nytt Zelda spill som kommer i den nærmeste fremtiden, og de spillene som allerede finnes sjelden blir diskutert.

Dessuten finnes det ikke så mange (men en del) hardcore Zelda-spillere her på forumet (igjen, det finnes en del, men ikke SÅ mange).

Lenke til kommentar
[iC,05/06/2005 : 20:50] TST, det var jo det han mente (var det ikke?). Tror denne tråden lå i "Diskuter Spill Og Tilbehør" før den ble flyttet og stengt (aner ikke hvorfor den ble stengt).

Nei, det han mente var at denne tråden hørte hjemme under "Tilbakemeldinger om forumet", og det er ingen grunn til å poste tilbakemeldinger om hvordan spilldelen skal organiseres der, da det uansett er oss ansvarlige på Gamer.no som bestemmer det, ikke noen andre administratorer. Det stemmer at den lå under "Diskuter spill og tilbehør", men den ble flyttet mange dager før han kom med sin tilbakemelding i dag :-)

Denne tråden stenges uansett fordi det er uaktuelt med en Zelda-kategori. Kun 11 Zelda-tråder de siste 60 dagene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...