Mattlakk Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Heisann.. i morgen er konfirmasjonen til kjæresten min.. 1. Hva skal jeg skrive på kortet?.. 2. Hvordan oppbevarer man en rose under en gudstjeneste? hehe:P *noob* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 rosen: ta litt vått dasspapir og surr rundt nederst på stilken og surr en plastikkpose rundt den og fest det godt! på kortet kan du vel skrive: til lykke med dagen kjæresten min, ønsker deg alt godt. glad i deg/elsker deg? hilse så navnet ditt! eller du kan sikkert skrive litt mer , men burde ikke være værre en det der. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Funker det her: Kjære Camilla.. Håper du får en fin dag, lykke til med fremtiden! Masse kysser fra gutten din! Endret 28. mai 2005 av crawford Lenke til kommentar
Josten Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er ikke noen kjærlighetsekspert, men kan hvertfall si at kyss i flertall er kyss, og ikke kysser Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Funker det her: Kjære Camilla.. Håper du får en fin dag, lykke til med fremtiden! Masse kysser fra gutten din! Hadde ikke skrevet noe med "kyss" jeg. Fikk "klem" fra mi jeg.. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Humm. vi har vært sammen i snart 5 måneder da.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) En klem (for meg) betyr like mye, om ikke mer, enn et kyss - uavhengig av hvor lenge vi har vaert sammen. Men det er meg. Endret 28. mai 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Skriv noe litt mer personlig da enn bare standard "til lykke" osv. Og avslutt med kyss og ikke klem. ;-p Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Posten her er herved stoppet.. jeg legger meg nå.. God natt.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 på kortet kan du vel skrive: til lykke med dagen kjæresten min, ønsker deg alt godt. Hadde skrevet noe lignende selv Men ikke skriv "lykke til med fremtiden". Jeg syns det muligens indikerer at du ikke kommer til å være endel av "fremtiden". Mulig jeg tar litt feil her, men det er bedre å være safe than sorry. Damer er veldig sensitiv på det der, mye mer enn du trodde var mulig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skjønner ikke helt det fenomenet å bruke "masse" til det meste. Bruke heller "mange" du. -> Mange kyss Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Kjære Camilla..Håper du får en fin dag, med mange gaver (og min er det byttelapp på hvis ikke du er fornøyd). Glad i deg/ Elsker deg *ditt navn her* <3 Fixed. Endret 31. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå