Stonescream Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 hadde 2 80mm vifter over strømforsyningen på mitt kabinett, men liten forskjell selv om jeg lagde hullet på midten større for bedre ventilasjon. må heller satse på at enermax klarer å få bort varm luft raskt nok uten å bråke, men er vel greit å ha en kabinettvifte liggende. Får sikkert bruk for den en dag og billigere å slenge med en i denne pakken fremfor kjøpe en alene i neste omgang. _________________ ati8500 med l365 og lik(s)om 19" crt XP 1700+ på MSI K7T-266a-ru 512mb apacer minne og 2*60 gb Barracuda [ Denne Melding var redigert av: Stonescream på 2002-07-17 13:14 ] Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Tusen takk for alle svar, spesielt til Stonescream. Jeg håper ivertfall at systemet mitt ikke blir varmere enn det er nå (CPU på 60 grader og HK på 40), men det burde vel faktisk gå ned noen grader nå når jeg får vifte som trekker inn luft i front. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 et sprøsmål, komplett får jo f*** meg aldri inn Enermax silent pluss series 350w inn på lageret. Den kommer vits nok om en måneded!!! Så jeg vurderer å kjøpe meg Enermax Wisper series 350w. MEN jeg har fra før av et chietech kabinett som følgte med en strømforsyning (360w) å denne PSU bråker som en tordnado. Så det jeg lurte på er, er Enermax Wisper series mye mer stillegående enn Chitech sin PSU på 360w? Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 et sprøsmål, komplett får jo f*** meg aldri inn Enermax silent pluss series 350w inn på lageret. Den kommer vits nok om en måneded!!! Så jeg vurderer å kjøpe meg Enermax Wisper series 350w. MEN jeg har fra før av et chietech kabinett som følgte med en strømforsyning (360w) å denne PSU bråker som en tordnado. Så det jeg lurte på er, er Enermax Wisper series mye mer stillegående enn Chitech sin PSU på 360w? Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 15:50, BanAnus skrev:et sprøsmål, komplett får jo f*** meg aldri inn Enermax silent pluss series 350w inn på lageret. Den kommer vits nok om en måneded!!! Whisper series er ikke så stillegående som Silent Plus, i og med at den ikke kan justeres av brukeren. Tror det er noe sånt. Silent Plus lar jeg gå på laveste hasighet hele tiden ettersom temperaturforskjellen er 2-3 grader inne i kabinettet mellom laveste og raskeste hastighet. Jeg bestilte den fra Komplett, og vips så var den i postkassa mi selv om den fortsatt hadde ubekreftet dato fra Komplett. Tror de bestiller etterhvert som de får ordre på den. Det tok vel 5-6 dager fra jeg bestilte til Posten ringte på døra. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 ja å jeg bestillte den 14/8 å får den f*** meg aldri. Blir gal av dette! Tror jeg ringer dem i morra + jeg veit at den ikke er spesielt lyd stille sammelignet med Enermax silent plus series.. Men jeg lurte på om du hørte stor forskjell fra denne sammelignet med Chitech sitt på 360w.... :sad: [ Denne Melding var redigert av: BanAnus på 2002-09-04 20:48 ] Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 kan noen være så snill å svare meg på dette?? Det er viktig, jeg trenger virkelig hjelp her. Trodde forum var for å hjelpe å snakke om ting sammen. Så man kunne hjelpe hverandre... _________________ Du vet aldri før du har prøvd det... [ Denne Melding var redigert av: BanAnus på 2002-09-04 23:22 ] Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 I for hold til den 340w psuen som fulgte med mit chieftech kabinett, var enermax whisper my mere stillegående. Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 I for hold til den 340w psuen som fulgte med mit chieftech kabinett, var enermax whisper my mere stillegående. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 ok, takk, men måtte kjøpe enermax silent 431w i stede. ellers hadde jeg måtte ha ventet leennggeee for å få tilbake pc min. Noen med erfaringer av denne psu`en??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå