Gå til innhold

Batteri til Fujitsu Siemens Amilo

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg laget for en stund siden et topic hvor jeg klaget over et batteri som ikke ville lade. Det er temmelig opplagt at dette batteriet var.... ferdig.

Så, forleden kjøpte jeg et nytt batteri. Samme kjemi, bare 400 mindre milliamper.

Dette var garantert å virke fra leverandøren, men maskinen min tror det ikke er der i det hele tatt.

Jeg nevnte dette for forhandleren jeg kjøpte batteriet fra, som så på maskinen min fra i går til i dag, og ikke fikk maskinen til å kunne finne batteriet, så dem oppgraderte BIOS'n min, men det hjalp heller ikke.

Maskinen finner det gamle batteriet, og dette er så og si likt, bare nyere teknologi, dvs, nyere innebygga programvare vil jeg tro. Noen som vet om hva som kan være galt?

Takker på forhånd for svar.

Mvh

Impervium

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det batteriet du har kjøpt nå er på 400mA/h (milliampere timer) mindre enn det som satt i er det garantert et uorginalt batteri. Dette hadde jeg aldri satt i maskinen min !

Nå vet ikke jeg hvilken Amilo-serie du har, men uannsett så leveres ingen batterier til denne med forskjellig kapasitet.

Lenke til kommentar
Hvis det batteriet du har kjøpt nå er på 400mA/h (milliampere timer) mindre enn det som satt i er det garantert et uorginalt batteri. Dette hadde jeg aldri satt i maskinen min !

Nå vet ikke jeg hvilken Amilo-serie du har, men uannsett så leveres ingen batterier til denne med forskjellig kapasitet.

På originalbatteriet står det 4000 milliamper. På nye står det 3600, men dette sa produsenten ikke skulle spille noen rolle, og garanterte at dette skulle virke like godt som, eller kanskje bedre enn det gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...