Lanka Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Bruker IE til diverse aktiviteter, Opera til alt annet. Men er litt irriterende når Statusbaren forsvinner i IE, og jeg hele tiden må gå på Vis>Statusbar. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Når jeg skrur av dataen igjen så er den borte neste gang jeg logger på. En ting til, I Opera. Hvordan får man sett sider med Iframes uten at siden åpnes i nytt vindu? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Det med staus baren kan gjøres på følgende måte: Åpne et IE vindu-->sett på status bar (View--hak av for Status Bar) og lukk IE vinduet-->så åpner du IE igjen, og da funker det som regel. Fungerte det hos deg? Endret 28. mai 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 En alternativ måte å fikse statusbaren på: Åpne mine dokumenter f.eks, vis statusbaren, trykk Verktøy=>Mappealternativer og velg "Bruk på alle mapper" Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvilken av de 2 overnevnte metodene hjalp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå