Halhegg Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har akkurat oppgradert pc`n med nytt hovedkort,skjermkort,ram og prossesor. Men når jeg starter pc`n så hekter den seg etter noen sekunder... Er det noen som vet hva som er feilen til at den hekter seg? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hvor langt i booten kommer den? Hvis det er under lasting av gammel installasjon av Windows, så bruker dette å fungere dårlig. Prøv å kjør en repairinstallasjon av Windows. Lenke til kommentar
Halhegg Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Den hekter seg under lastingen av Windows. Skal prøve å kjøre en sån repairinstallasjon av Windows... Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei, Du kan jo prøve en repair, men jeg tipper nok du må til med en reinstallering. Pass på at du har backup uansett om du velger repair eller reinstall... Lenke til kommentar
Halhegg Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Tror jeg skal reinstallere Windows. Harddisken er helt full og. Men det er ikke så lett å ta backup når jeg ikke kommer inn på Windows eller er det noen andre måter å ta backup på? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har du prøvd å boot Safe Mode (F8)? Denne finnes både med og uten nettverksstøtte. Hvis du har ledig diskplass et annet sted på maskinen, så kan du også prøve en Knoppix-CD. Ellers er det oftest greit å koble disken til en annen maskin. Lenke til kommentar
Halhegg Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Har prøvde å starte i sikkerhets modus, men det funker ikke det heller... Har bare Windows på C: disken så alt det viktige ligger på andre disker. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Da kan du bare slette partisjonen som Windows ligger på under installasjonen, når dette kommer opp som et valg. Vær forsiktig når du velger hvilken partisjon du sletter. Hvis diskene med viktige data er andre fysiske disker, så kan det være en idè å fysisk koble de fra, til du har fått installert Windows på nytt. Lenke til kommentar
Halhegg Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg fikk starta pc`n i sikkerhets modus nå så jeg driver på med å ta backup. Skal få formatert den snart og da er vel problemet løst. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå