gthansen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 min samboer kjøpte seg en samsung e720 her for noen uker siden meget fornøyd med den , eneste minuset er att der er så veldig dårlig lyd på mms meldinger hun for er det noen som vet hvordan vi skal få de til og bli høyere lyd har prøvet mye forskjellig innstilinger men det hjelper ikke :-( når jeg sender de over til min d-500 er den mye høyere lyd ! når hun bruker mp3 spilleren er det bra lys også når det ringer inn så kan ikke være høytaleren , hva kan dette komme av ? Lenke til kommentar
siggn Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 HMMM MERKELIG, MEN ER DET DEN LYDEN SOM PLINGER NÅR HUN MOTTAR EN MMS DU SNAKKER OM, ELLER DEN LYDEN SOM HUN EVETUELT SENDER SAMMEN MED ET BILDE.? HAR E720 SELV. HAR IKKE MERKET NOE SPESIELT Lenke til kommentar
gthansen Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 hei det er lyden på bildemeldinger hun for som er meget svak må legge telefonen inntil øret for og høre noe :-( Lenke til kommentar
siggn Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) hmmm, dette gjorde meg litt nyskjerrig, skal bare teste min en gang til å høre igjen om det er høyt eller lavt. husker ikke helt.,.,. Endret 28. mai 2005 av siggn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå