Gå til innhold

AMD FX-55 bruktpris

Anbefalte innlegg

Hva burde man max gi for en slik BRUKT cpu nå i disse dager ? (nypris 7000 kr)

Selv syntes jeg halv pris er ok da man får en ny 4000+ San Diego for 4000 kr.

Eller er det kanskje bedre å kjøpe en ny AMD4000+ ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke FX-53 som tilsvarer 4000+ (bortsett fra låst multiplier på 4000+, eller hvordan det var)? Tror en riktigere pris vil være 4500-5000.

nja en FX-55 har 130nm teknologi og er på vei ut. Den nye San Diego modellene er kjøligere og har også SS3. Det er brukt vi snakker om her også.

Lenke til kommentar
Er det ikke FX-53 som tilsvarer 4000+ (bortsett fra låst multiplier på 4000+, eller hvordan det var)? Tror en riktigere pris vil være 4500-5000.

nja en FX-55 har 130nm teknologi og er på vei ut. Den nye San Diego modellene er kjøligere og har også SS3. Det er brukt vi snakker om her også.

Det spør vel egentlig hvor stor etterspørsel selger har på cpu. Tviler på at noen som har fx55 og betalt 6-7000 for den orker å selge den for 3500. 4000+ tilsvarer en fx53. Og fx55 klokker fortsatt bedre enn andre amd64 på 0.09 mikron prod. selv om den er 0.13 mikron. Men bare en måte å finne ut av det på. Finn noen som selger og hør hva de vil ha. Så lenge den er billigere enn når den var ny så skal du ikke klage. Hvor meget kan en cpu bli slitt på kort tid?

Lenke til kommentar

Datautstyr faller i pris når det er brukt. Jeg er ikke enige at bare den er billigere så skal jeg være fornøyd. Nå som det kommer nye modeller så vil jo de gamle falle i pris, særlig de brukte. Jeg er ikke villig til å betale over 4000 kr iallefall. Da kjøper jeg heller en ny AMD4000+ San Diego.

Edit: Selv forlanger jeg som regel 1/2 pris for brukte varer hvis de er brukt mer en 2-3 måneder. Kanskje jeg er for snill :ermm:

Endret av kasol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...