iNtensimilla Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Jeg har dette kabinettet: http://img89.echo.cx/img89/2016/dscf00096ag.jpg med denne vifta(80mm) http://img89.echo.cx/img89/2766/dscf00102aq.jpg Og jeg har lyst til å sette den inn i ruta, men tror du at plexi glasset tåler å bli borret og skjært i?? Er det noen her som har gjort dette før?? Bilder??? Tips Edit: Også roer vi ned bildebruken her... Endret 12. juni 2005 av Hondaen Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 for det første: mekk bildene halvparten av hva de er nå. bruk stikksag på plexiglasset. det kan sprekke om du ikke er forsiktig! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Går helt fint! Bruk hullsag på lav hastighet med fine blad eller Dremel med tilsvarende innstillinger.. Bruker du Dremel anbefaler jeg at du bruker list, for det blir ofte ikke like fint som med hullsag! Uansett så må du pusse kantene.. Dette kan gjøres lett med en Dremel, eller pussepapir om du gjør det får hånd.. Også fil da! Edit: Som sagt.. Ton ned bildene litt, og det er helt unødvendig å legge farge og størrelse på teksten! Tror ikke det er så mange på forumet med dårlig syn nemlig.. Endret 28. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Store bilder, stor tekst Takk for svar, men åssen borr burte jeg bruke til skruehull?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det kan du jo måle deg fram til.. Er ikke helt sikker selv! Jeg målte meg fram, men jeg husker ikke hva jeg kom fram til! Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Du burde ikke ha så stor skrift, det blir fælt å lese.... Bildene er alt for store og.... Bare bruk hullborr på lav hastighet, eller så smelter plexien... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Velkommen til forumet Espen56! Noen velger faktisk også å bruke olje.. Personlig bruker jeg bare min trofaste maskeringsteip, setter drillen på lav hastighet og kjører igang! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) ....glem det.... Endret 28. mai 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Ja, funker sikkert bra det.. Et annet tips hvis man bruker stikksag etc. så kan man ta på whitespirt, dette gjør at bladet ikke blir så varmt.... Mange tror dette kan ta fyr, men det er rødsprit som gjør det... Takk for velkomsten EDIT: The return of LEIF! Endret 28. mai 2005 av Espen56 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Personlig bruker jeg bare min trofaste maskeringsteip, setter drillen på lav hastighet og kjører igang! Hmm, på tre er det høy hastighet som gjelder, er det omvendt eller har det ikke noe å si på plexi? Velkommen til forumet, ja. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 På plexi skal du ha lav hastighet, eller så smelter det ja.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det smelta på labtecen min ! Men jeg dreit idet, jeg bare dro over med pusse kluten på dremmel`n Hvordan er det og skjære i metall a ? Jeg vet om en som skjærte i samma kabinett som jeg har, ble fint, kanskje han kan gjøre det for meg. Men jeg husker ikke hvem det var. Kabinettet var et In Win X710/720 Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Når man skal bore plexiglass, eller annet plastmaterialet, så skal man faktisk ikke ha så alt for lav hastighet. Det du bør passe på er at materialet du skal bore i er godt sikret og ligger stødig, samtidig. fart 250, mating 0,04 er passelig med fks 15mm bor. Er ikke galsset skikkelig fast risikerer du at det drar seg etter boren når du kommer igjennom. Andreas, som har borret nok hull i plexiglass til å vite hva jeg snakker om... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Nå er jeg ferdig med "prosjektet", og her er bildene: Det gikk veldig lett.. ikke noe av plexien begynte å smelte Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Så greit ut, ikke så veldig fint, men greit. Lyset ble for intenst, liker ikke grillen, og vinduet er jo "feilplassert" fra før. Men ellers helt greit Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Enig Sigen, jeg ville ha hatt vinduet lengre bak, så Drev og HDD ikke synes.. Men, gjort er gjort Fint at det gikk bra da! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvorfor har du Spider-man fangrill og CS etch..? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Hvorfor har du Spider-man fangrill og CS etch..? Fordi de er kule.. har det noe å si at de er forskjellige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå