greigster Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 hmf.. installerte Easy CD-Creator forleden dag og etter det har ikke cd-rom'en eller dvd-rom'en vært observert i mitt område.. :sad: følgende info: Dell Dimension 8200 m/WinXP, Samsung DVD-ROM SD616 NEC NR7800-A CD-RW får melding i HardWare-wizard at det er noe galt med devicene.. Følgende har jeg gjort:skrudd av pc'en, løsnet kablene bak på cd/DVD, bootet opp igjen, for så å shutdown og koble dem til igjen.. resultat: INGENTING Søkt på web-sidene til NEC / SAMSUNG etter drivere..eneste jeg fant var firmware (som ikke hjalp) og drivere til andre cd / dvd.. men ikke til modellene jeg har.. har uninstalled devicene or re-installed dem igjen har søkt etter endringer i hw'en uten hjelp har sendt mail til leverandørene uten å få svar ennå avinstallert EasyCD-creator uten hell jeg får heldigvis kjørt cd'er fra den andre pc'en ved å mounte opp cd-rom'en over nettet.. eneste jeg føler jeg ikke har gjort, er å reinstallere xp.. og det vil jeg helst ikke gjøre heller.. for da blir det n'te gang jeg gjør det.. Ting jeg skal gjøre idag: Ringe DELL Kundeservice for å se om de vet hvor jeg kan få driverne fra.. rart at selv ikke leverandøren har drivere til devicene på web-sidene sine.. Vennligst kom med tips! Thomas Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Hvilken versjon av ECD? Ikke alle versjoner er kompatible med WinXP. Har du 5, kan du laste ned oppgradering fra Roxio. Ed. typo [ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-07-17 09:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå