Hansforum Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har invitert min bedre halvdel på middag i dag. Hun vet ikke noe mer. Vi har jubileum, vet ikke om hun vet det. Så jeg har kjøpt inn xx antall røde roser, kjøpt inn biff, og skal lage fløtegratinerte poteter, og en god flaske vin. Har romantisk musikk, stearinlys, og har massasjeoljen klar, vasket kåken, ryddet, og alt sånt. Noen som har gode tips for å gjøre kvelden fullkommen? Kommentarer tas imot med takk. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Høres ut som en flott kveld Tja.. Kanskje du burde prøve å ikke skru på TV-en Det kan nok ødelegge en hver stemning "åh, jeg elsker de *Programmet i samarbeid med.." Lite kjipt, da Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 "åh, jeg elsker de *Programmet i samarbeid med.." Jeg har ikke sett det programmet. Nei TV'en skal av det er sikkert og visst. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Mente liksom at romantiske program ble ødelagt av reklamepauser, da Kan tenke meg hvor kjipt det er.. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 For meg høres det ut som du har alt klappet og klart. Tror ikke du trenger mer enn det du allerede har nevnt for å gjøre kvelden komplett. Men vent med å dra frem massasjeoljen til etter middagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå