JørgenB Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hei. Jeg trenger en ny mobiltelefon og håper noen kan hjelpe meg... Jeg sikter på prisklassen 2000 - 2500 med abonnement med månedspris på pluss minus 150,- I alle tester får Samsungs D500 6'ere og mye skryt. Jeg syns mobilen ser suveren ut både funksjonelt og utseendemessig. Med i et marked der det alltid kommer noe nytt lurer jeg på om dette er en lur investering... Jeg TRENGER: - En oversiktelig kalender - Helst et godt kamera - Bluetooth - GPRS (Men ikke en nødvendighet) Jeg har ikke et akkutt behov for masse fancy funksjoner og sånt, men det hadde jo vært et pluss da... I tillegg legger jeg endel vekt på design. Mvh JørgenB Lenke til kommentar
Ole_91 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei.Jeg trenger en ny mobiltelefon og håper noen kan hjelpe meg... Jeg sikter på prisklassen 2000 - 2500 med abonnement med månedspris på pluss minus 150,- I alle tester får Samsungs D500 6'ere og mye skryt. Jeg syns mobilen ser suveren ut både funksjonelt og utseendemessig. Med i et marked der det alltid kommer noe nytt lurer jeg på om dette er en lur investering... Jeg TRENGER: - En oversiktelig kalender - Helst et godt kamera - Bluetooth - GPRS (Men ikke en nødvendighet) Jeg har ikke et akkutt behov for masse fancy funksjoner og sånt, men det hadde jo vært et pluss da... I tillegg legger jeg endel vekt på design. Mvh JørgenB Hei! tenker over det samme som deg. men samsung d600 kommer jo i september, den skal vist være bedre, du kan sjekke litt på nett på d600 da. Jeg tror ikke jeg klarer å vente til september, men da d600 kommer vil jo d500 falle i pris. MvH Ole_91 Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Den passer nok godt for deg Jeg bytter min D500 ut med en Qtek S100 nå, grunnet at det var litt for lite funkskjoner på den. Men for deg, ser det ut som om den treffer blinken Lenke til kommentar
siggn Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hvis du skulle ha akuratt nå, ville jeg ha foreslått samsung sgh-e720., den er rett å slett genial men hvis du vil vente til for.eks ut juni. kommer en nys samsung "Z500" det er litt av en røver telefon. den har alt den og pluss at den støtter 3G., e720 her: Z500 har helt likt design, med kamera inni og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå