Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 har win home norsk og har formatert pcen for n-te gang og nå kan jeg ikke aktivere windows fordi jeg har aktivert for mange ganger må jeg kjøpe et helt nytt et da eller? håper d ikke er sånn har jo betalt for d 1 gang og det burde vel holde Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Du kan aktivere over tlf hos M$.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 ok gjorde over internett jeg men d gikk ikke,, får prøve tlf da Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Kan man ikke aktivere inntil 5 ganger? Så må man ringe MS og få ny? edit: noen var først Endret 28. mai 2005 av fjartan Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 LOL? Har akvivert pcen min flere enn nok ganger, men har alldri hørt om sånt. På Microsoft`s Xp Retail, så kan du aktivere så mange ganger du vil. Tror du har sånn OEM aktivering.? Er det foresten DELL du har? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har du skifta ut noe maskinvare? Så skal du ta den telefonisk. Det skulle ikke være noe problem. Din hardwarekode som dukker opp, skal skiftes ut med en ny. Den får du fra microsoft over telefonen. Hilsen tukols P.S: Jeg sa selv at jeg hadde hatt min pc til rep, og at jeg etterfølgende ikke fikk lov til å onlineregistrere. Ingen problemer i det. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 tips: når du ringer inn så sørg for å snakke med en konsulent, i stede for den automatiske svareren. det går 10 ganger så kjapt, og du er nesten garantert å treffe ei svensk dame Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) hehe;)k... til spørsmål litt lenger oppe jeg har ikke dell pc men komplett pc som ble levert med win 98 så når xp kom så kjøpte jeg en slik oppgraderingsversjon for da ble d litt billigere;) Endret 29. mai 2005 av KRAFortune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå