øyst1 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ja, overskriften sier vel det meste. Jeg prøver å finne rolige sanger som til dels kan minne om rock / har innslag av rock. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Alice Cooper - Gail Alice Cooper - Sister Sara Alice Cooper - Every woman has a name Alice Cooper - It's much too late Alice Cooper - Pick up the bones Cake - Short skirt, long jacket (fra narvesenreklamen) Queen - Bohemian rapsody Så å si alle queensanger Metallica - Nothing else mathers Sikkert noen som er uenige med meg i halvparten av alice coopersangene, men det for nå være. PS: Jeg digger Alice Cooper Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Incubus - Are You In? Incubus - Just A Phase Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Run DMC: Rock Box. Nå sant skal sies er gitarsoloen i denne kåret til en av verdens beste ifølge en gammel cd som heter: World's greatest guitar solos. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) System of a Down - Toxicity Den er vel sånn 50/50 rolig/rock... Endret 28. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 MetallicA - The call of ktulu. Det er instrumental men det får være Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Iron Maiden: Look For The Truth den er spessielt bra i starten! Lenke til kommentar
FM Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kanskje litt annerledes enn det du vil ha, men uansett: Dire Straits - Telegraph road En utrolig fin sang. Anbefales... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Dredg albumet catch without arms passer ganske bra tror jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Prøv å finne tak i Power Ballads-platene som herja på starten av 90-tallet. Det er utelukkende ballader av 80/90-talls heavymetal band, og ingen kan lage klineballader som de. Alltid en hit på slutten av fjortisdiskotek og nachspiels for å få damene til å kline Scorpions-Wind of Change Poison-Every rose has its thorn Iron Maiden - Infinite Dreams (ikke ballade, men rolig likevel) osv osv Ja, prøv Bruce Dickinson - Tears of the Dragon også. Endret 28. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Rammstein - Nebel Rammstein - Klavier Rammstein - Ohne Dich Rammstein - Amour Rammstein - Seemann Rammstein - Mutter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er ikke sikker på om jeg har skjønt hva du mener, men hvis det er rolige og rockete sanger du leter etter kan jeg anbefale 3 Doors Down. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Pain of Salvation - Undertow Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Tusen takk for mange gode forslag. Kanskje litt annerledes enn det du vil ha, men uansett:Dire Straits - Telegraph road En utrolig fin sang. Anbefales... En utrolig bra sang ja. Har den fra før, men det er et veldig godt eksempel på slike sanger jeg ønsker å laste ned. En melodi som går rolig gjennom nesten hele sangen og mot slutten øker styrken og volumet. Incubus med just a phase var også et veldig godt eksempel på slik musikk. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Iron Maiden - Blood Brothers System of a Down - Roulette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå