vifteovn Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Eg lure på om nokre kan svara meg på om CPU eller hovedkortet er øydelagt? Grunnen til at eg trur det er øydelagt er at pc'n ikkje vil skru seg på (bombe) etter at det var torevær i natt. PC'n har vert avslått, men påkobla straumnettet. Syntomer: Hovedkort lyse med PSU tilkobla, PSU funke ved jumpstarting. Ved vanlig "av/på" knapp skjer ingenting. Er det CPU? Eller Hovedkort? Eller noko heilt anna? Eg trur jo ikkje det er PSU det er noko feil med lengre. amd barton twinmos ram levicom 300w abit nf7-s Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Det er i såfall hovedkortet. CPU skulle uansett ikke klare å hindre at hovedkortet får strøm og begynner å starte. Kan også være PSU. Dersom noen komponenter inni i den har blitt skadet, kan det hende den ikke klarer å gi nok strøm til hovedkortet. Jeg heller egentlig mest mot hovedkort. Hadde jo vært en ide og teste med en annen PSU. Endret 29. mai 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Mitt skjermkort gikk føyken i natt.. <3 R.I.P 6600GT <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå