ViPeR Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 nei tror ikke moderatorene var så gla for det men, nok OT nå Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) så nettopp på ett klipp, at man kan ha to flytende vesker i en flase, skru igjen korken, rist, å løp!! Så sier det pang.. Hva er dette? Bakepulver og vann EDIT: Bakepulver er jo ikke flytende, men det gir jo sånn ca den samme effekten Endret 22. august 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Min spudgun skyter ca: 50 meter. kammeret er helt tett, men skjønner ikke hvorfor den ikke vil skyte lengre? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noe stort bedre enn den oppskriften min vil jeg ikke tro det er, dessuten er det veldig upraktisk i og med at du må ha strøm... vi har hatt med potetkanon på tur på fjellet, på hytta, i skogen osv. Den blir kraftig nok med startgass, vi bretta et vanlig veiskilt rundt stanga det sto på. Dette var et skilt av stor størrelse, ikke et gateskilt. Haha konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå