formannen Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Jeg ønsker meg en mp3spiller, men jeg er litt kresen. Hvilken mp3spiller er den beste? Lenke til kommentar
formannen Skrevet 24. november 2001 Forfatter Del Skrevet 24. november 2001 Er det virkelig ingen som kan gi meg et tips om hvilken mp3spiller jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Kommer jo helt ann på hva du skal bruke den til da. Skla du bare ha en som har masse lagringsplass tl bruk på lange bussturer, eller skal du ha en ørliten en til joggeturen? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Hvorfor ikke minidisc? http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...=6&GrpID=1&s=pl er ihvertfall en mp3 spiller som har fått gode kritikker Lenke til kommentar
formannen Skrevet 24. november 2001 Forfatter Del Skrevet 24. november 2001 Hei ! Takker for svar. Jeg skal bruke spilleren for det meste til buss og ferjeturer. Men den kommer nok til å bli brukt til sykling og jogging også. MiniDisc er ikke noe valg. De må du redigere navn på manuelt, og det tar lang tid å kopiere inn sanger. Har hatt en MD spiller tidligere og var ikke særlig fornøyd. Anders; JazPiper har mye for lite lagringsplass. Jeg tenkte litt på Freecom Beatman. Er denne spilleren noe å ha, eller er den bare boss? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Quote: On 2001-11-24 16:20, formannen skrev:Hei !Takker for svar.Jeg skal bruke spilleren for det meste til buss og ferjeturer. Men den kommer nok til å bli brukt til sykling og jogging også. MiniDisc er ikke noe valg. De må du redigere navn på manuelt, og det tar lang tid å kopiere inn sanger. Har hatt en MD spiller tidligere og var ikke særlig fornøyd. Anders; JazPiper har mye for lite lagringsplass. Jeg tenkte litt på Freecom Beatman. Er denne spilleren noe å ha, eller er den bare boss? vis det finnes mini rw plater så ville jo freecom vert bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå