SnowDOG_ Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Hei Eg lurer på hvilket program som er best til å gjemme filer og folders med?? Har hørt om magic folders men vet ikke om den er noe bra. trenger den til å gjemme de voldelige spill/bikini jentene da eg lar ungen til min søster bruke maskinen til å surfe med ( han er 13) Ikke svar hvis du ikke har noe konstruktiv og positivt å svare. useriøse svar vil bare bli ignorert! Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 du kan jo forandre fil format på dem eller zippe dem i en zip fil som er skjult. Lenke til kommentar
substeve Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Kjører du XP eller w2k kan du jo bare sette opp to kontoer, og hindre aksess til disker/kataloger for den ene brukeren. Disse gjemmeprogrammene for win9x fungerer ikke så bra, anbefaler deg å ta en tur til download.com og lese brukererfaringene der Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 magic folders fungerer utmerket... Brukte selv dette programmety for ca 2 år siden, men gikk fra det da jeg fikk meg egen pc... nyeste versjon er sikkert mye bedre enn hva den var da... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Guttungen har sikkert godt av å se litt puppebilder også..han er jo akkurat kommet i puberteten. Bedre at han får smugkike på det hjemme i stua enn å prøve å huske coverene fra Lek og Cocktail han så på Narvesen igår er det ikke? :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå