OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 På filserveren min så får jeg hele tiden en liten notis om at jeg har lite diskplass på noen av diskene mine. Dette stemmer jo forsåvidt men er det mulig å fjerne denne uten å fjerne noe på disken? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 TweakUI gjør det for deg Tuneup Utilities gjør det for deg Manuelt: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer Legg til følgende dword Navn: "NoLowDiskSpaceChecks" Type: REG_DWORD Verdi: 1 (Desimal) Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Hjertelig takk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Gammel tråd, men jeg spør heller i denne enn å starte en ny: Hvor er det en finner det der zjulik? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Google nevnte programmer eller følg anvist sti inni regedit. regedit får du opp ved å skrive start / run regedit ...men pass på at du holder tunga rett i munn i regedit. Er du uerfaren, er det bedre å bruke et av de nevnte programmer. TweakUI er gratis, Tuneup en 30dagers demo. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ahhh Ikke noe mer irriterende enn den popup en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå