Arctic Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg har startproblemer med de fleste spill jeg prøver. Ikke nødvendigvis problemer med og forstå, men og bli engasjert nok. Det fører til at jeg blir dritt lei etter 20 minutter med "?" og pakker bort dritten. Men de få gangene jeg først har kommet i gang, så er jeg ustoppelig... Da er det ikke måte på hvor ivrig jeg er. Finnes noen få spill jeg har spilt ferdig, NOLF, Max P, rouge spear. Det var morsomt! Men så er det haugevis med spill jeg bare har sett på. Sikkert masse bra. Finnes det medisin for dette? (ja, jeg spør etter noe som skal gjøre meg spillavhengig :razz:) Nå søles for mye fritid vekk på internett Tragisk historie, ja jeg vet. Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Du skrev "men og bli engasjert nok", det heter "men Å bli engasjert nok" Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 btw: jeg bare flippet litt :smile: Tips: Counterstrike eller QuakeWorld er vel de beste valgene. Men hvis ikke du er sånn fpsgeek fra før, så prøv CS. Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Hvem er du artic? fet animasjon Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Hvem jeg er? Jeg er meg. Takk for tipset. Men alt for ofte hisser man seg kanskje unødig opp over spill som ikke virker skikkelig. Så må man laste ned patch osv. Kanskje en konsoll hadde vært tingen? Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 konzoll er ikke tingen.. det suger. Jeg gidder aldri spille så lenge på konsoll. Det er dårlige greier. PC muliplayer games er bra Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 og hvem er jeg? jeg er meg! LOL Som om det var det jeg lurte på! LAL, tenkte kanskje du var julenissen eller noe sånt :grin: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Julenissen? LOL Sikkert kul fyr det, men han er litt off season akkurat nå.. Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 HEHE =) Nei, det er ikke lenge til han kommer med fleskende ribbefett og julegrøt. Da blir det jul i stua til ho mor! =) Lenke til kommentar
Toa Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg gikk lei av Unreal Tournament etter 2 uker. Noen måneder senere børstet jeg støv av esken og prøvde det litt til. Nå har jeg spilt det hver dag i 2 år... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Pffft...det tror jeg ikke noe på. Det er umulig å klare å spille UT hver eneste dag i to år. Du må ha vært på ferie eller hatt en eller annen dag som du ikke kunnet spille UT. Lenke til kommentar
simes Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: Den 2002-07-17 13:59, CAT-scan skrev:Pffft...det tror jeg ikke noe på. Det er umulig å klare å spille UT hver eneste dag i to år. Du må ha vært på ferie eller hatt en eller annen dag som du ikke kunnet spille UT. Hehe =], damn. Den tenkte han sikkert ikke på :smile: Lenke til kommentar
P)@y@ Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Idiot cat-scan !!!!!!!!!!!!:I veldig saklig det du sa! Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Eneste kuren for den slags sykdom er å ikke kjøpe/laste ned så mye spill, har du færre spill konsentrerer du deg mer om det spillet du har. Kjøp et spill om gangen, men pass kanskje på kjøpe et spill som det er action i, og ikke sånne spill som MS flight sim, der er det ikke fullt så mye å gjøre. Liste over spill du kanskje skal prøve deg på: Morrowind IGI Operation flashpoint Ghost recon Neverwinter nights Grand prix 4 Warcraft III GTA 3 Star wars, Galactic battleground Delta force spillene Commanche 4 Counterstrike Soldier of fortune II, Double helix Medal of Honor, Allied assault Spiderman Return to castle wolfenstein Dungeun siege Age of Wonders Eller THE SIMS :razz: sikkert masse spill som jeg har utelatt, men det er en start i hvertfall :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå