Halvorsen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hei Mesteparten av spørsmålet mitt ligger i emnetittelen. Jeg vurderer å kjøpe meg en Creative Zen Micro, men har ikke funnet helt skikkelig ut fra de utallige tester jeg har lest, om den virkelig kan lade fra en USB port? Dette spørsmålet har vel kanskje vært oppe flere ganger, men fant ingen ting da jeg søkte. Takker for svar Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det tviler jeg MEGET sterkt på. Eller, jeg er nesten sikker på at det ikke går. Med så lite strøm en USB-port leverer sier det seg nesten selv. Lenke til kommentar
r Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har selv en Creative Zen Micro, og ja, det går an. Men som nevnt er det lite strøm i USB, og derfor bruker den mye lengre tid på å lade med USB enn med strøm rett fra en stikkkontakt. Lenke til kommentar
drool Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Stemmer nok som r sier. Den lader, men det tar lengre tid. Jeg er ikke helt sikker. Mulig jeg tar feil, men jeg leste at hvis du laster ned firmware-oppdateringen ZenMicroP4S_PCFW_LB_2_11_02.exe fra creative sine sider. Så vil ikke batteriet bli brukt når du benytter USB kabel, da bruker den kun strøm via kabelen. -drool- Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Takk så mye. Da er spørsmålet mitt svart. Gode greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå