Gjakmarrja Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Har spillt så bra som det går ann på en barbær i snart 3 år og det var på tide med ny pc, bestillte alle delene fra komplett.no monterte det og alt så helt rått ut. Spec: 2Gb ram, SLI 6800GT,AMD 64 4000+!, Asus Sli delux hovedkort! Eg startet Doom 3 i god tro om at nå var alt bra, men neida. Pc`n skrur seg av, og starter om igjen. UTROLIG irriterende. Når den har startet om igjen får eg opp rapporter feilmelding til microsoft, på online crash analyse står at en thread var "stuck", i driveren til kortene. Har nyeste driverene, har også husket å sette opp SLI i bios, og broen mellom kortene! Hva i helvete gjør eg, eg er helt fra meg, så dyr ny bra pc som ikke funker HJELP? En ting til eg har SLI sertifisert strømforsyning på over 600w! Endret 28. mai 2005 av chills Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har du også nyeste BIOS og drivere til hovedkortet? Ellers skyldes plutselig avslåing ofte feil montert eller dårlig prosessorkjøling. Lenke til kommentar
olajacob Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kanskje du har brukt for lite kjølepasta (mellom vifta og CPU). Kjør på litt til... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Kanskje du har brukt for lite kjølepasta (mellom vifta og CPU). Kjør på litt til... Temp`n på cpu var det første eg sjekket den kommer aldri over 45 Celsius! Det var allerede paste på ribbene når eg monterte de! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Har du også nyeste BIOS og drivere til hovedkortet? Ellers skyldes plutselig avslåing ofte feil montert eller dårlig prosessorkjøling. Ka mener du med feilmontert CPU? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Har du også nyeste BIOS og drivere til hovedkortet? Ellers skyldes plutselig avslåing ofte feil montert eller dårlig prosessorkjøling. Ja, mener eg har det, kan dobbel sjekke det då! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ka mener du med feilmontert CPU? Skreiv feilmontert prosessorkjøling. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Les LES FØRST! Regler for denne kategorien og endre emnetittelen deretter. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Du kan prøve med ett og ett kort og se om det er stabilt da. Kan være at en av de er defekte. Du har vel husket å legge inn nvidia chipset driverne? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Du kan prøve med ett og ett kort og se om det er stabilt da. Kan være at en av de er defekte. Du har vel husket å legge inn nvidia chipset driverne? Når eg testet begge kortene vær for seg, blue screenet den meg! Ja eg har alle siste driverene til hovedkortet, grafikk og eg oppgraderte bios! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 har du KJØPT spillet? Nope Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 det er en ganske stor sjanse for at nettopp det er grunnen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 det er en ganske stor sjanse for at nettopp det er grunnen Hvordan det, er det beskyttelse mot pirat kopiering som fører til at spillet kraskjer? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Eg tror pc`n funker fint nå, demonterte hele sjiten. Satt den sammen og brukte veldig mye lengre tid! Har gått i 7 timer uten noe problem, dessuten virker hele pc`n mindre statisk! Og eg har oppgradert alle driverene, og bios som var tilgjengelig! Til de som lurer! Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 mange releaser som kommer før spillet gis ut. de kan ha bugger som f.eks. at det ikke fungerer med spesielle grafikkort. har opplevd det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå