adale Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Anmeld dette til politiet. Si til politiet at han har begynt igjen og referer til alle de tidligere anmeldelsene. Ring Aftenposten og prøv og lag en artikkel på saken. Det er for ille at Finn.no ennå lar denne mannen sette inn annonser. De burde jo ha et system som fanger opp slike saker. Spesielt når svindleren går under samme navn (MobyZone). Jeg fant ikke annonsen på Finn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Om fyren er i gang på ny er det ekstremt. Kan du gi oss link til nettannonsen? Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Her har du linken til nettanonsen: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7354320 Lenke til kommentar
kcoresor Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Ikke bestill noe fra nettbutikken mobyzone. Det er svindel. Ha en fortsatt fin dag! Endret 1. mai 2006 av kcoresor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vi ønsker ikke å navngi personer og adresser og slik da dette kan være fiel personer som henges ut osv. Derfor har jeg fjernet disse fra diskusjonen. Uansett - anmeld saken, politiet vet mest sannsynlig hvem det er, og vil ta han igjen. Ikke nødvendigvis slik at man får igjen penga, men godt å få tatt synderen uansett. Lenke til kommentar
kcoresor Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg anmeldte Mobyzone på torsdag:) Lenke til kommentar
adale Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 bra. Jeg skal være vitne i rettsaken når den kommer opp 22.juli. Lenke til kommentar
kcoresor Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Rettsak? 22 juli? Så bra! Har ikke hørt noe fra politiet siden jeg da. Endret 16. mai 2006 av kcoresor Lenke til kommentar
ekm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gammel tråd - men en trøst er ihvertfall at nå er han ihvertfall dømt. Link til saken i dagbladet Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 synd han fikk holde på så lenge .. første post mai i fjor.. dårlig av politiet eller?? eller er dett rettsystemet det er noe galt med?? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gammel tråd - men en trøst er ihvertfall at nå er han ihvertfall dømt.Link til saken i dagbladet 6810281[/snapback] Tar rett og slett lang tid å komme seg igjennom rettssystemet. Men veldig fint at han blei dømt . Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ja greit nok det men .. at han får holde på i mellomtiden.. eller har jeg misforstått der?? Lenke til kommentar
adale Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ja, så vidt jeg vet, har han fått holde på i mellomtiden. DET er dårlig oppfølging av politiet. Lenke til kommentar
kcoresor Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg vitnet i rettsaken hans! Den jævelen:P Lenke til kommentar
kcoresor Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 men har ikke sett noe til pangene han ble dømt til å betale tilbake... Lenke til kommentar
adale Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 De pengene kan du anse som tapt. Det er mange han skylder penger og han har ikek jobb og en gjeld på 1 mill. Sånn er det, dessverre. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kun i volds og drapssaker staten forskutterer også. Så eneste du kan er å ta kontakt med statens innkrevingssentral i Mo i Rana og den ene gangen jævelen har penger så tar de det. Lenke til kommentar
ejo8210 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Virker som han er i gang forttsatt. Svarte på en annonse på Finn og fikk mail fra mobyzone i dag. Samme opplegg igjen. Betal forskudd innen 3 dager. Jeg hadde ikke lest denne tråden men første jeg gjorde når jeg fikk mailen var å søke på mobyzone på amobil og fant da denne tråden. Lenke til kommentar
goggen12345 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Hei, jeg kjenner en som fikk tilslaget på en feit Toshiba på qxl. Flaks for han at han leita opp mobyzone. Han skal ikke betale for den fine data'n...... Bra at det er noen som følger med. Goggen Endret 17. februar 2007 av goggen12345 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå