Frohman Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Savnet meg M.F.? nei, hvorfor skulle jeg gjøre det? Bare tenkte at du satt her å tenkte: "Nå kommer Larzemannen å poster, garantert." Vel, vi venter fortsatt på headcleaver, ikke sant? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 1.Fear Of The Dark 2.Blood Brothers 3.Hallowed Be Thy Name Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Vel, vi venter fortsatt på headcleaver, ikke sant? la meg gjette at headcleaver ser gladiotoren! edit: det ble noen problemer med å QUOTE! men jeg QUOTET Larzemannen! Endret 28. mai 2005 av M.F. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 1. Blood brothers 2. Run to the hills 3. Fear of the dark 4. Brave new world 5. The wicker man 6. The number of the beast 7. The trooper 8. Ghost of navigator 9. Wasting love 10. Children of the damned Det er min top10 liste av maiden. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Vel, vi venter fortsatt på headcleaver, ikke sant? Han kommer nok, tro meg! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Vel, vi venter fortsatt på headcleaver, ikke sant? Han kommer nok, tro meg! OH,YES I DO, MY LITTLE FRIEND!!! (Hm, dette var en kvalitetstråd uten like. vi trenger flere slike! ) men maidens beste. hvilke kan det være da. de er jo så gode alle sammen. jeg får vel ramse opp akkurat de som går sprenges ut av høytalerene nå da! -Ikke i rekkefølge!- wasted years 2 minutes to midnight aces high alexander the great blood brothers brave new world bring your daughter.... to the slaughter can i play with madness caught somewhere in time dance of death deja vu dream og mirrors face in the sand fear of the dark(live på rock in rio, er den beste) futurereal gates of tomorrow ghost of the navigator hallowed be thy name holy smoke montesegur moonchild new frontier no more lies only the good die young rainmaker run to the hills the clairvoyant the clansman(live @ rock in rio er best) the evil that men do the number of the beast the thine line between love and hate the trooper the wickerman pashendale hvis noen vil at jeg skal ta fler er det bare å si ifra Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg fjernet noe! [*]the clansman(live @ rock in rio er best) [*]the evil that men do [*]the number of the beast [*]the thine line between love and hate [*]the trooper [*]the wickerman [*]pashendale hvis noen vil at jeg skal ta fler er det bare å si ifra fins det flere da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 fins det flere da? skal jeg ramse de opp Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Mine Maiden favoritter, etter album! Rekkefølge har ikke noe å si.. Live After Death Piece of Mind Powerslave Somewhere in Time Seventh Son of A Sevent Son Best of the Beast The Number of the Beast Alt er forresten bra! Men jeg liker BEST Bruce Dickinson som vokalist. Paul Di' Anno er ikke dårlig, men han synger på en litt tyngre/dypere måte, i blandt noe deprimerende. Slettes ikke dårlig, men jeg liker de HØYE C'ene til Dickinson bedre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 The Wicker Man Blood Brothers Out Of The Silent Planet Paschendale Face In The Sand Montségur Afraid To Shoot Strangers Judas Be My Guide Fear Of The Dark Strange World Phantom Of The Opera Prowler Innocent Exile Wrathchild Prodigal Son No Prayer For The Dying Run Silent Run Deep Where Eagles Dare Revelations Flight Of Icarus The Trooper Die With Your Boots On Still Life To Tame A Land Aces High 2 Minutes To Midnight Back In The Village Powerslave Rime Of The Ancient Mariner Moonchild Infinite Dreams Can I Play With Madness The Evil That Men Do Seventh Son Of A Seventh Son The Prophecy The Clairvoyant Only The Good Die Young Caught Somewhere In Time Wasted Years Heaven Can Wait The Loneliness Of The Long Distance Runner Stranger In A Strange Land Deja Vu Alexander The Great Invaders Children Of The Damned The Prisoner 22 Acacia Avenue The Number Of The Beast Run To The Hills Total Eclipse Hallowed Be Thy Name Sign Of The Cross Fortunes Of War The Aftermath Judgement Of Heaven The Edge Of Darkness 2 A.M. The Unbeliever Futureal Lightning Strikes Twice The Clansman The Educated Fool Como Estais Amigos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå