ManagHead Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det er en AMD64 Winchester, som kjørte på dette oppsettet: HTT: 280 MP: 9 CPU klokk: 2520 vcore: 1,472 Tempretaurer er jeg ikke sikker på, men det var med luftkjøling.. Kan denne nå bra hastigheter med god vannkjøling? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Hvis jeg kjøper en random venice, 3000/3200, vil jeg da ha stor sjans for å få en som klokker bedre? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvis jeg kjøper en random venice, 3000/3200, vil jeg da ha stor sjans for å få en som klokker bedre? Umulig å si, du må bare prøve å feile. Ingen CPU'er klokker likt, men de fleste Venice'r jeg har sett klokker bra. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Hvis jeg kjøper en random venice, 3000/3200, vil jeg da ha stor sjans for å få en som klokker bedre? Umulig å si, du må bare prøve å feile. Ingen CPU'er klokker likt, men de fleste Venice'r jeg har sett klokker bra. Kanskje jeg skal kjøpe begge deler og selge den som klokker dårligst.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvis jeg kjøper en random venice, 3000/3200, vil jeg da ha stor sjans for å få en som klokker bedre? Umulig å si, du må bare prøve å feile. Ingen CPU'er klokker likt, men de fleste Venice'r jeg har sett klokker bra. Kanskje jeg skal kjøpe begge deler og selge den som klokker dårligst.. Gjør det du Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Er det noen som har kjøpt venice fra ulike butikker og prøvd å klokke de? Hva er det som er bra batcher og slikt, og hvor har de de beste chipene? Edit: Hvis jeg kommer på å bruke peltier eller vapo/mach, blir det bare venice som gjelder da? Endret 28. mai 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå