monzilla Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 finner ikke ut hvordan jeg pisser. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Options/Configure Controls? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 finner ikke noe der dessverre. greide det en gang med et uhell, men no greier jeg det ikke lenger... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 R (eller E) var det i hvert fall på vanlig Postal 2... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 ser ikke ut som at det virker heller. hyyl Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Da må du bare prøve alle knappene på tastaturet da, hvis du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Det har jeg gjort mange ganger ! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Tror det er R for å dra opp og ned glidelåsen, så må du bruke Fire eller Alternate Fire for å pisse. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 nei det var nok ikke det.. Gir snart opp!! Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har samme problemet jeg også, men jeg tror at funskjonen rett og slett er sensurert, for om du åpner config.ini filen (eller noe sånt) så står det at "unzip" funksjonen er bindt til "R", men det fungerer ikke inne i spillet. Har prøvd å bytte ut "R" med en annen tast men det fungerer fremdeles ikke. Mener og huske at du kunne bytte "unzip" keyen inne på menyen i orginalen, så her lukter det sensur eller en bug for den saks skyld Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hæ? Trodde poenget med det spillet var å "sjokkere" ved å legge til syke ting som pissinga. Selv om det hadde så og si null innflytelse i media etter at GTA-spillene tok over mediabildet. Også sensurerer de plutselig viktige funksjoner? Skulle ikke forundre meg om katta man kan tre inn på hagla som lyddemper også er borte. Ingenting er jo kulere enn å pisse på noen til de spyr Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Skulle ikke forundre meg om katta man kan tre inn på hagla som lyddemper også er borte. Nei du kan fremdeles bruke katter som lyddemper,heldigvis Men jeg har europeisk versjon av spillet, kanskje "unzip" funskjonen ikke er sensurert i den amerikanske versjonen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 postal 2 er så forbanna kult!. pisser med backspace tror jeg. kult å helle bensin på folk for så å tenne på de . eller kape av hodet med spade og sparke det på folk . runna det for et års tid tilbake Lenke til kommentar
wilai Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 tru du åpne eller dra ner glide låsen i buksen med E og pisee med Mouse 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå