genser Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er i hvert fall ingen av butikkene i prisguiden som har modellen i sine lister. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ser ikke sånn ut. Fant den heller ikke på kelkoo.no Jeg har en 3660(som forhåpentligvis virker) Mangler bare skjerm. Skal kjøpe det snart.... Kult at den ikke selges lenger da. Har lyst til å selge min 6260 og beholde 3660 fordi jeg liker 3660 så godt...... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ikke uten abo, men om du søker på kelkoo eller dagbladet -> rettpris så finner du en med netcom active talk Hadde dritlyst på den telefonen før, men så oppdaget jeg 7600 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det finnes sikkert å få kjøpt på QXL. Ellers får du ta en liten runde i mobilbutikkene eller ta en ringerunde. Alternativt kan du annonsere at du ønsker å kjøpe en, f.eks her på amobil. Telefonen er jo bra utstyrt, i alle fall for den tiden den var i salg. Jeg hadde to 3650, og vurderte den eller 3660 igjen, men nå er de uaktuelle for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå