Gå til innhold

Vedlikehold av CM Stacker..Støv...

Anbefalte innlegg

Arméen av hybelkaniner har gått til angrep på mitt CM sracker kabinett :(

Bruker å ta en håndstøvsuger i ny & ne å støvsuge selve fronten der hvor viftene suger luft inn (har 2x120mm i front). Men støvet setter seg jo selvsagt i filtrene som ligger bak nettingen.. :mad:

Jeg lurer derfor på hva dere andre med CMS kabbis gjør/bruker for å fjerne støv o.l på en grei og effektiv måte?

Må en ta ut alle dekslene for så å ta ut filteret fra hver enkel og rengjøre dem?

front-bezel-2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ahr ikke gjort det enda, men regner med at det holder å sette støvsugern på baksiden av dekslene, uten å måtte ta ut selve filteret... men jeg vil selvsagt holde det fast :)

Men å bruke et mindre munnstykke er nok en fordel.

Lenke til kommentar

Du må nok regne med å ta av de dekslene en gang i ny og ne, da det kan samle seg MYE støv bak de. Har selv gjort det ett par ganger, og det er jo ikke SÅ mye stress da... :p Men nå har jeg det på pulten her jeg sitter, istedenfor på gulvet, som har en del å si for støv... Ellers så kan jeg anbefale trykkluft på boks som funker utmerket. Tar med seg ALT av støv og dritt. Men pass på å ikke holde på å blåse i ett sett, for da blir boksen UTROLIG kald og blåser mye dårligere. Bruk heller små doser med luft...

Endret av ZinnX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du må nok regne med å ta av de dekslene en gang i ny og ne, da det kan samle seg MYE støv bak de. Har selv gjort det ett par ganger, og det er jo ikke SÅ mye stress da... :p Men nå har jeg det på pulten her jeg sitter, istedenfor på gulvet, som har en del å si for støv... Ellers så kan jeg anbefale trykkluft på boks som funker utmerket. Tar med seg ALT av støv og dritt. Men pass på å ikke holde på å blåse i ett sett, for da blir boksen UTROLIG kald og blåser mye dårligere. Bruk heller små doser med luft...

Bare huske å ikke blåse utenfra og inn, men innenfra og ut.. :) En helt normal støvsuger funker også fint, får vekk det meste av støv... (feier over utsia av kabinettet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...