BalleKnalle Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Arméen av hybelkaniner har gått til angrep på mitt CM sracker kabinett Bruker å ta en håndstøvsuger i ny & ne å støvsuge selve fronten der hvor viftene suger luft inn (har 2x120mm i front). Men støvet setter seg jo selvsagt i filtrene som ligger bak nettingen.. Jeg lurer derfor på hva dere andre med CMS kabbis gjør/bruker for å fjerne støv o.l på en grei og effektiv måte? Må en ta ut alle dekslene for så å ta ut filteret fra hver enkel og rengjøre dem? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 ahr ikke gjort det enda, men regner med at det holder å sette støvsugern på baksiden av dekslene, uten å måtte ta ut selve filteret... men jeg vil selvsagt holde det fast Men å bruke et mindre munnstykke er nok en fordel. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Du må nok regne med å ta av de dekslene en gang i ny og ne, da det kan samle seg MYE støv bak de. Har selv gjort det ett par ganger, og det er jo ikke SÅ mye stress da... Men nå har jeg det på pulten her jeg sitter, istedenfor på gulvet, som har en del å si for støv... Ellers så kan jeg anbefale trykkluft på boks som funker utmerket. Tar med seg ALT av støv og dritt. Men pass på å ikke holde på å blåse i ett sett, for da blir boksen UTROLIG kald og blåser mye dårligere. Bruk heller små doser med luft... Endret 28. mai 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Du kan jo ta ut støvfilterne så vill du ikke få det problemet, men da legger det seg inni pcen. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Du må nok regne med å ta av de dekslene en gang i ny og ne, da det kan samle seg MYE støv bak de. Har selv gjort det ett par ganger, og det er jo ikke SÅ mye stress da... Men nå har jeg det på pulten her jeg sitter, istedenfor på gulvet, som har en del å si for støv... Ellers så kan jeg anbefale trykkluft på boks som funker utmerket. Tar med seg ALT av støv og dritt. Men pass på å ikke holde på å blåse i ett sett, for da blir boksen UTROLIG kald og blåser mye dårligere. Bruk heller små doser med luft... Bare huske å ikke blåse utenfra og inn, men innenfra og ut.. En helt normal støvsuger funker også fint, får vekk det meste av støv... (feier over utsia av kabinettet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå