operaman Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Klarte i går å slette mine to linux partisjoner En Reiserfs med systemet og filer og en swap. Finnes det en måte å få tilbake partisjonen? Har ikke skrevet over partisjonene med noe. Om jeg ikke kan få tilbake alt, kan jeg få tilbake noen av filene (Hadde en rapport på 5 sider der)? Endret 28. mai 2005 av operaman Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hva gjorde du da du slettet? Du tok ikke en rm -rf *? Lenke til kommentar
operaman Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Nei, slettet partisjonen fra windows (Ville installere Sun Solaris) men det tok for lang tid så jeg slo av for kvelden. *midlertidig mangel på dømmekraft* Sitter nå med 30 gig med upartisjonert plass. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Prøv å laste ned reiserfstool+YaReG. Det kan hjelpe. Du får i hvert fall reddet ut filene, hvis det virker. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Prøver det Edit: Hvor skal jeg lese filene fra?. Partisjonen finnes jo ikke lenger. Endret 28. mai 2005 av operaman Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Diskene kommer opp i programmet. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 De gjør ikke det, sannsynligvis fordi det bare er upartisjonert plass med masse data i. Kanskje formatere plassen med reiserfs og prøve å få tilbake filene med undelete programmer for reiserfs? Lenke til kommentar
operaman Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Lagde en tom partisjon der det brukte å være tom plass. Nå er filene der, takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå