MoNoXiDe Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Må bare si, tusen takk for alle svar! Mange gode forslag. En eneste ting jeg glemte å si er at den bør ha trådløst nettverk ettersom både skolen og jeg har det. keep up the good work! Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Kvinner elsker bærbare Mac'er hvis det er ett alternativ. Ei vennine av kona har kjøpt seg en bærbar Mac og nå snakker kona mi ikke om noe annet, og alle venninene ønsker seg også en Mac. De sitter og ser på den og synes den er kjempefin. Design har masse så si når det gjelder WAF-faktoren (wife acceptance factor ) Hvor får jeg eventuelt kjøpt en mac? pris på den og eventuelt hvordan er den i forhold til nettverk med windows/office? Litt viktig med WAF.... Endret 28. mai 2005 av MoNoXiDe Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 8790,- for billigste 12" ibook. i tillegg er det 5% stud. rabatt ihvertfall hos eplehuset.no, vet ikke med apple.no, men det er sikkert det samme. nettverk fungerer flott mellom mac/pc. jenter og mac er rare greier. de behandler dem og prater om dem som om de var kosedyr. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) synes du skal gå for denne jeg har makan selv og er veldig fornøyd .stille. god grafikk+skjerm,512mb minne,DVD±RW - integrert. https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?land=...47&varenr=81844 en rimøigere i samme segmentet. https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?land=...47&varenr=87875 Endret 28. mai 2005 av kvase Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 WLAN er ikke noe problem med mac. MS office for mac finnes. Studentversjon med 3 lisenser koster rundt 1600 tror jeg. Men du finner nok noen som har en lisens til overs (alt at du betaler litt for den ene lisensen) Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 openoffice finnes selvsagt også på mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå