StepOw Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Lurte på om Hydro 30 er kraftig nokk til å få brukt tdx bra? Lurte også på en anna ting, har hørt at den kommer med 1/2" ID niplels både inn og ut.. Dette stemmer håper jeg? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Den holder i bøtter og spann! Nippeldimensjon kan du jo velge selv, bare de har 1/2 BSP-gjenger for montering på pumpa. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Nippeldimensjon kan du jo velge selv, bare de har 1/2 BSP-gjenger for montering på pumpa. Vet det, men følger det ikke med nipler? Det står ikke på micro, men noen som sa det følgte med..? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kan ikke tenke meg at det følger med nipler. Da hadde det vel vært angitt? Om "noen" sier det, så ville jeg bestilt nipler uansett, for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg kjøpte pumpa på digital impuls i trondheim, og jeg fikk med nipler. Bruker den på en TDX-klone btw og fungerer bra. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Kan ikke tenke meg at det følger med nipler. Da hadde det vel vært angitt?Om "noen" sier det, så ville jeg bestilt nipler uansett, for sikkerhets skyld. Tror jeg tar å sender en mail til microplex jeg, så jeg er sikker... De får ikke inn tdx får om en stund uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå