taxfree Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hei! Kan man opprette brukerkonto(er) med begrenset tilgang i Windows ME på ett eller annet vis? Har behov for å opprette en konto som ikke kan lagre, downloade o.l ? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Nei, desverre - for å gjøre det trenger du et filsystem med NT teknologi og sikkerhet. Dvs, NT4, Win2k, WinXP. Så, da må du nok oppgradere - dessuten, så er nok WinME noe av det værste Microsoft har laget noen gang. Så hvis du får tak i en nyere utgave av Windows, så vil du nok få en bedre maskin på alle måter. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Takk for hjelpen! hehe vet at ME suger hardt:( Men det er snakk om mine besteforeldres pc. De har en lisensiert utgave av ME og har neppe planer om oppgradering:p Pcn er forøvrig passert 5 år og med sine 64mb ram tåler den ikke all verden. Jeg har nå brukt ca. 3 døgn på formatering, installering og hellbreding, og jeg må si at den funker bedre nå enn når den var ny:) Takker for svar:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå