Marti Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg snublet akkurat over denne musa på hele 2400dpi. Det har jo vært så mye snakk om "Ja razer har jo 1600dpi som slår alt.", men altså 2400dpi slår razer og MX518 langt ned i støvlene her, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
joshgroban Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Må si at jeg synes den faktisk så fristende ut Lurer på om det er noen tester av den der ute Tror jeg sjekker selv Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...l=raptor-gaming Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Dear lord den var stygg mx500 for the kill! -Simon Lenke til kommentar
Marti Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Ja grisestygg var den, men bra sens det hadde den . Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 razer plasma for teh win "We use a proprietary chip for the Plasma; however I will tell you that it’s based on the A3080. In other words, there’s no pixel-skipping, no negative acceleration and a slight improvement in tracking on dark surfaces over the A3070." bekreftet nettopp mine misstanker, lurte på hvorfor jeg fikk negativ accel uten driverne :[ Har ikke helt troen på raptor musa der, dpi er ikke alt. Mye viktigere at musa har 0 bugs og god passform Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg tror Razer er mer enn god nok for de fleste. Lenke til kommentar
drool Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Mulig jeg er litt på bærtur og sånt, men trenger man egentlig en slik mus ? Hva oppnår man med å ha en slik ? Har en helt vanlig optisk mus som funker akkurat slik den skal. Kan ikke helt forstå at det skal være så mye bedre å spille med en sinnsyk mus til en sinnsyk pris i forhold til en "vanlig" mus Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Jeg tror Razer er mer enn god nok for de fleste. No sh** nå må snart noen roe seg på dpien sin her. dpien har forlengst gått over nyttererdien av å øke den. Er jo noen som mener at 1600 er et minimum, men jeg er villig til å vedde mye på at 98% av folket ikke en gang merker forskjell i en blindteste mellom eks mx 500 til en mx 518. Dette er bare for dumt. Krist R, jeg mener bare at også Razer er overkill. Like gøyt å se folk kjøpe ting der de ikke vil merke noe forskjell men de betaler dobbelt så mye for det. Nesten som latenzyen på minnebrikker der folk betaler gjerne opp mot 2,3k for 1GB mens di kunne kjøpt over 2GB for samme prisen bare ikke like god latenzy. Endret 28. mai 2005 av Macfan Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg tror Razer er mer enn god nok for de fleste. No sh** nå må snart noen roe seg på dpien sin her. dpien har forlengst gått over nyttererdien av å øke den. Er jo noen som mener at 1600 er et minimum, men jeg er villig til å vedde mye på at 98% av folket ikke en gang merker forskjell i en blindteste mellom eks mx 500 til en mx 518. Dette er bare for dumt. Merker nok den negative accelen med driverne instalert, men er helt riktig at dpi er oppskrytt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 PC-industrien har funnet ein ny måte å tene penger på Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Der sa du det zeph! Synes det bare blir litt for dumt jeg altså.. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg tror Razer er mer enn god nok for de fleste. No sh** nå må snart noen roe seg på dpien sin her. dpien har forlengst gått over nyttererdien av å øke den. Er jo noen som mener at 1600 er et minimum, men jeg er villig til å vedde mye på at 98% av folket ikke en gang merker forskjell i en blindteste mellom eks mx 500 til en mx 518. Dette er bare for dumt. Det var dette jeg mente. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Milde jesus, den der kan ikke være god å ha i hånden. Ikke var den pen å se på heller... -Stigma Lenke til kommentar
Marti Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg tror Razer er mer enn god nok for de fleste. No sh** nå må snart noen roe seg på dpien sin her. dpien har forlengst gått over nyttererdien av å øke den. Er jo noen som mener at 1600 er et minimum, men jeg er villig til å vedde mye på at 98% av folket ikke en gang merker forskjell i en blindteste mellom eks mx 500 til en mx 518. Dette er bare for dumt. Krist R, jeg mener bare at også Razer er overkill. Like gøyt å se folk kjøpe ting der de ikke vil merke noe forskjell men de betaler dobbelt så mye for det. Nesten som latenzyen på minnebrikker der folk betaler gjerne opp mot 2,3k for 1GB mens di kunne kjøpt over 2GB for samme prisen bare ikke like god latenzy. Ja kanskje Razer er overkill, men derfor de kjøper MX518. Kan jo stille på dpi on-the-fly. 400dpi, 800dpi og 1600dpi hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå