Gå til innhold

Sinnsyk mus på hele 2400dpi? Raptor Gaming.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

razer plasma for teh win

"We use a proprietary chip for the Plasma; however I will tell you that it’s based on the A3080. In other words, there’s no pixel-skipping, no negative acceleration and a slight improvement in tracking on dark surfaces over the A3070."

bekreftet nettopp mine misstanker, lurte på hvorfor jeg fikk negativ accel uten driverne :[

Har ikke helt troen på raptor musa der, dpi er ikke alt.

Mye viktigere at musa har 0 bugs og god passform

Lenke til kommentar

Mulig jeg er litt på bærtur og sånt, men trenger man egentlig en slik mus ? Hva oppnår man med å ha en slik ? Har en helt vanlig optisk mus som funker akkurat slik den skal.

Kan ikke helt forstå at det skal være så mye bedre å spille med en sinnsyk mus til en sinnsyk pris i forhold til en "vanlig" mus :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg tror Razer er mer enn god nok for de fleste.

No sh** nå må snart noen roe seg på dpien sin her. dpien har forlengst gått over nyttererdien av å øke den. Er jo noen som mener at 1600 er et minimum, men jeg er villig til å vedde mye på at 98% av folket ikke en gang merker forskjell i en blindteste mellom eks mx 500 til en mx 518. Dette er bare for dumt.

Krist R, jeg mener bare at også Razer er overkill. Like gøyt å se folk kjøpe ting der de ikke vil merke noe forskjell men de betaler dobbelt så mye for det. Nesten som latenzyen på minnebrikker der folk betaler gjerne opp mot 2,3k for 1GB mens di kunne kjøpt over 2GB for samme prisen bare ikke like god latenzy.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar

No sh** nå må snart noen roe seg på dpien sin her. dpien har forlengst gått over nyttererdien av å øke den. Er jo noen som mener at 1600 er et minimum, men jeg er villig til å vedde mye på at 98% av folket ikke en gang merker forskjell i en blindteste mellom eks mx 500 til en mx 518. Dette er bare for dumt.

Merker nok den negative accelen med driverne instalert, men er helt riktig at dpi er oppskrytt.

Lenke til kommentar

Det var dette jeg mente.

Lenke til kommentar

Krist R, jeg mener bare at også Razer er overkill. Like gøyt å se folk kjøpe ting der de ikke vil merke noe forskjell men de betaler dobbelt så mye for det. Nesten som latenzyen på minnebrikker der folk betaler gjerne opp mot 2,3k for 1GB mens di kunne kjøpt over 2GB for samme prisen bare ikke like god latenzy.

Ja kanskje Razer er overkill, men derfor de kjøper MX518. Kan jo stille på dpi on-the-fly.

400dpi, 800dpi og 1600dpi hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...