Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De har da for det første hatt en god del dårlige saker mot seg. Jeg kjøpte på komplett første gangen. Jeg kjøpte der senest for en uke siden.

3 reklamasjonsting:

HKet mitt hadde ett eller annet feil med IDEkontrolleren, som gjorde at den ikke ville detekte HDDer - fikk nytt

HDDen min gikk i vasken etter 3mnder - fikk nytt.

Eicon Diva ISDN med dårlig kontakt på insiden ved RJ-45 uttaket - skal klage(fikk tilsendt for en uke siden).

Jeg er ingen tilhenger av komplet,men har heller ikke sympati. Svindlere er det sannsynlivis ikke. Men det er mulig du har vært litt uheldig.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner flere som har kranglet med Komplett. En kamerat kj0pte seg ferdigbygget maskin fra dem. Den har det bare vaert plunder med! Store stabilitets-problemer og etterhvert forsvant harddisken helt osv. Jeg kan love deg at han ikke har et godt forhold til Komplett Data lenger! :evil:

En annen, som var "storkunde", blei behandlet daarlig over telefonen naar han ringte komplett. Han blei rett og slett forbannet og insisterte paa aa faa snakke med "sjefen". (for det var jo en dustete underordnet som svarte paa telefonen) "Synd det Komplett, naa mistet dere akkurat X antall bestillinger!" :smile:

- I ettertid syns jeg Komplett var "snille" med mitt f0rste datakj0p. Satt sammen selv (hadde null peil den gang) og det fungerte ikke. Sleit leenge. Jeg ville jo ikke sende inn PC'en uten aa vaere 110% sikker paa at den virkelig var 0delagt (da maa man betale for jobben til service-folka) Naar PC'en til slutt fungerte hadde jeg sendt den inn 3 ganger. Hovedkort blei byttet 2 ganger, skjermkortet byttet. Ettersom jeg hadde plundret saa lenge monterte de bedre hovedkort & skjermkort :smile:

Syns jeg var heldig som fikk byttet alt, ettersom jeg garantert var medskyldig at komponentene ikke funket! Men de dreit seg jo ut paa servicene. Etter den andre hadde de limt fast kortene mine med silikon!! :eek: Det ville ikke sitte ordentlig nemlig. Spratt ut hele tiden. Helt til slutt, naar jeg hadde faat igjen "vidunderet", skj0nte de at det var FEIL st0rrelse paa spacerne for hovedkortfestene.. dooohh..

Grunnen til at jeg sendte inn PC'en 3.gangen var daarlig utf0rt service av Komplett. Det saa ut som et hastearbeid, og jeg f0lte meg oversett. Datakj0pet skapte MYE FORTVILELSE :sad:

btw; jeg skulle kj0pe med Switch her om dagen. Ringte Komplett Data T0nsberg, og JA de hadde faktisk den CNet 100mbit 8-port SWITCH'en jeg ville ha. Flotters tenkte jeg! (nesten for godt til aa vaere sant) Kj0rte dit for aa finne ut at tullingen bak disken ikke kunne lese. Neida, de hadde HUB'en! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...