tomlundb Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Hei jeg har i lengre tid forsøkt å sette opp MMS til Motorola V3 på Mobilfabrikken (netcom), men det er altså helt umulig. Kan noen fortelle om det er mulig / umulig og sette opp denne telefonen. Har noen klart det? Endret 28. mai 2005 av tomlundb Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hva er problemet? gå til www.netcom.no bestill MMS oppsett Lagre Aktivere og du er ferdig.......... Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Går ikke. Hadde det bare vært så enkelt. Endret 28. mai 2005 av tomlundb Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Flyttes til Operatører og Tjenester. Hadde vært fint om du beskrev litt nærmere _hva_ som går galt. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Du jo prøve denne linken LINK Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Hva er galt? Jau det er det som er problemet. Jeg vet ikke. Har forsøkt med å få oversendt oppsettet fra Netcom og fra Motorola. Har lagt inn opppsette manuelt (lik Motorola 600), men den gang ei. Er feilen hos Mobilfabrikken. Mitt simkort har engang vært et telenorkort som så ble overført til Mobilfabrikken. Kan det ligge her? Er det noen som har Motorola V3 koblet opp mot Netcom og kan bruke MMS? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg har v3,og har fått lagret mms fra netcom(har mobyson).har ikke prøvd å sende,men tror det virker siden oppsettet er lagret på tlf. Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Hei kan du sende meg oppsettet ditt. Please PS. prøv å send et bilde til deg selv for å se at det virker. Gi tilbakemelding. Endret 2. juni 2005 av tomlundb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå