JBlack Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Jeg har kjøpt en Samsung D500, men IrDA funker ikke. Se: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=423834 Forrige gang jeg kjøpte ny mobil, to år siden, så hadde jeg et problem med lyden i telefonen. Men problemet var ikke værre enn at jeg brukte telefonen aktivt noen dager før jeg var innom forhandleren for å bytte. Da fikk jeg beskjed om at det skulle jeg ikke ha gjort, siden det medførte at det ble en garantisak i stedet for noe annet som det ville vært dersom produktet var tilnærmet ubrukt. Forskjellen var at ved en garantisak så måtte jeg vente på reperasjon etc. Men dersom det var 'noe annet' så kunne jeg få ny telefon direkte. Er det noen som vet hva dette 'noe annet' som jeg snakker om er og heter? Endret 28. mai 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Noe annet = DOA = Dead On Arrival = død ved ankomst (i praksis: telefonen hadde en feil da du fikk den) Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Det var ikke det han kalte det tror jeg... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det var ikke det han kalte det tror jeg... Ikke så mange andre valg, enten DOA og/eller garantisak/reklamasjon.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Korrekt, noe annet = DOA, altså at en vesentlig del av telefonen ikke funker med en gang man får den. Nå har samsung sist jeg sjekket 14 dagers doa, hvor mange dager brukte du den? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kan hende forhandler velger å sende den inn uansett, bare for å være sikker på at den blir godkjent.... noe han har full rett til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå