Mafo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ukens flørt: Talby Denne ukens flørt er laget av Sanyo, men produsenten kan ikke ta æren helt alene. Telefonens utseende er nemlig utformet av designeren Marc Newson. Her er Talby. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Denne telefonen er vel laget halvveis av samme som designer forige ukens flørt? Altså Penck? Husker i hvert fall at jeg så denne på samme side en gang. Uansett en artig telefon. Ikke fin, men artig Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Litt spesielt utseende Ser litt ''billig'' ut, men det betyr jo ikke at den er det Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har noen adressen til Marc Newson? Føler at høyrehånda napper litt... Neida, bare tuller. Ufattelig snål telefon! Men 79g var imponerende til å være en flørt (hint, hint). Den var i overkant lang da 13mm? Seriøst? Det var stas. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Synes ikke den helt kledde de grønne tastene. De svarte derimot, var kledelige. Baksiden så egentlig penere ut enn fremsiden. Morsom liten røver det der. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Synes ikke den helt kledde de grønne tastene. De svarte derimot, var kledelige. Baksiden så egentlig penere ut enn fremsiden. Morsom liten røver det der. Synes den så litt gammel og kjedelig ut med svarte Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 http://www.au.kddi.com/au_design_project/s...talby/main.html For de som vil se litt mer av den og Penck (forige ukes flørt). Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Den var... spesiell... Endret 28. mai 2005 av SumSar Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Den var sær! Både likte den og hatet den på en gang Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Synes den så litt gammel og kjedelig ut med svarte Hmm tja, jeg kan se argumentasjonen din, men nå er jeg tross alt gammel og kjedelig da. Hadde ikke giddet trekke frem en mobiltelefon med neongrønne eller oransje knapper Men jeg har en rosa iPod Mini da Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 i alle dager for en mobil... kansje om den hadde vært klapp eller noe, for ikke pokker om du får plass til den i mange normale lommer Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Baksiden og fra siden var den ganske fin, ikke ellers. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Stilig! Det at den er så tynn er et skikkelig blikkfang. Det gjør ikke meg at den er litt lang. Håper det er flere produsenter som skjønner at flatt er kult. (Mange av dagens mobiler er så tykke at de ikke ser fristende ut uansett hvor bra spesifikasjonene er. Fargevalget var kanskje ikke optimalt, men pytt pytt. Flatt = stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg