mottiplotti Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Hei, jeg ønsker å kjøpe meg en bærbar maskin til studiene begynner i sommer. Da det er en jungel av ting å vite, som jeg ikke vet noe om håper jeg på hjelp her. Krav * IKKE over 8000 *Ikke en stor pc (lav vekt, tynn/slank...) *Design er ikke viktig *min 40gig disk, men tar gjerne mer, om den ikke er den raskeste så berger jeg *Trenger litt levetid på batteriet helst, 3-4 timer? hva er vanlig? *Spiller litt på PC, men trenger ikke det beste av skjermkort, et "ok" skjermkort holder sikkert til meg. *Trenger 2-3 USB porter hvertfall, til div utstyr *Trådløst nettverk *DVD brenner helst *512mb ram Er sikkert mer jeg burde ha sagt, men foreslå gjerne ekstra ting jeg kan trenge, eller bør tenke på. Bruksområde: Spill Jobbe (ikke med tunge programmer) Skole Surfing Musikk/Film (nedlasting og avspilling) Håper på mange gode svar, og aller helst gode svar som ikke koster det samme som max pris Endret 28. mai 2005 av mottiplotti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå