Gå til innhold

E-Post Varsel i tide og utide.

Anbefalte innlegg

Argh! :mad:

Har tatt det opp før, og må vist ta det ein gang til.

Kvifor får eg ein epost for kvart nytt innlegg i ein tråd.

F.eks trådene

"Start.no adsl til knall pris!".

"Hardware.no i ny drakt".

Får eg ny epost for kvart innlegg som kjem!

- Har ikkje gjort noke for og få dei.

- Har ikkje besøkt sida i mellomtida.

- Har kun skrudd på varsel av epost

- Har ofte manuelt meldt meg av emner som blir for plagsome i eposten.

There may be more replies to this topic, but only 1 email is sent per board visit for each subscribed topic. This is to limit the amount of mail that is sent to your inbox.

Det der stemmer ikkje i det heileteket. :thumbdown:

Kan dere ikkje i allefall prøve og fikse det?

Ein anna sak er at alle websider på Hw.no nettverket er generelt treige. Spessielt på dagtid, store og tunge sider som f.eks Vg og dagbladet kjem som eit lyn, imens hw.no sine sider går det ofte 20-30 sekund før dei kjem.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Bump!

Samme feil framleis.

fått 35 eposter fram til i dag.

Og poste noke i siste ordet 4 var vel kanskje ikkje noke sjakktrekk.

Synd at man må velge ut kva poster man vil svare i for og unngå spam.

Ser man ein posensiale spam tråd så er det best og la være og poste i den.

For og gjenta meg sjølv:

Greit og få 1 email om varsel, men ikkje 1 email pr innlegg. Burde holde med 1 epost.

Lenke til kommentar

QUOTE (Ueland @ 18/07/2005 : 12:10)
Du kan selv velge om du vil motta epost for hver eneste tråd du svarer i, eller ikke.

Du finner og en komplett liste over de trådene/forumene du har skrevet i under "mine abbenomenter" på kontrollpanelet.

Det er ikkje det som står i eposten man mottar.

There may be more replies to this topic, but only 1 email is sent per board visit for each subscribed topic. This is to limit the amount of mail that is sent to your inbox.

Er jo nettopp det den ikkje gjer. Eg vil gjerne ha 1 epost om noken svarar, men ikkje 100 epostar, om det kjem 100 svar.

Det at man må heile tida inn og vedlikeholde den lista er for dårlig.

Lenke til kommentar

Litt komplisert dette her.

Man går inn i en tråd, svarer og går og spiser middag. Noen andre svarer i mellomtiden. La oss si at det har gått en viss tid, man får en epostvarsling. Man kommer tilbake fra middag (som har tatt en viss tid) og ser i innboksen sin at noen har svart på tråden. Den er grei nok.

Nytt eksempel. Man svarer i en filmtråd om en film og finner ut at man vil gjerne lese mer om denne flotte filmen. Man går inn på en annen side og for fordyper alt av lesestoff som finnes om denne filmen. Dette har tatt en god stund. En epostvarsling vil bli sendt, siden man har vært "borte" fra forumet. Man kommer tilbake til hw-forumet og fortsetter å surfe som vanlig. Som sagt, en epostvarsling er blitt sendt, men i dette tilfellet har du, ifra ditt perspektiv, alltid vært innlogga på hw-forumet.

Jeg vet ikke hva dette intervallet er stilt inn på. 5 minutter? 10? Avhengig at aktiviteten på tråder, så hender det at jeg gjerne får to og tre epostvarsler "etter hverandre" hvis jeg har surfet hw-forumet nå og da utover dagen.

Dette er bare en teori fra min side :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...