espenah Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg bare lurer på om alle bluetooth muser kan brukes til en bærbar med innebygget bluetooth-modul? Det burde vel ikke være noe problem, men er det noen som har erfaringer med dette? Og er det noen som har noen gode forslag til hvilken mus? Helst en med vanlig størrelse, ikke en sånn mini-mus. Dongle kan godt følge med til musen, slik at jeg kan bruke den til andre maskiner, men det er ikke noe krav. Har tenkt å investere i en MSI S270, og siden denne har innebygget bluetooth vil jeg spare meg for en dongle og bruke en bluetooth mus /Espen Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Du kunne jo ha sett i den eksisterende tråden om den maskinen, men dette spørsmålet er jo ikke direkte om PCen, så det går vel greit MSN MEGABOOK S270 Lenke til kommentar
espenah Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Ja, følger aktivt med i den tråden. Men mitt spørsmål går mer generelt på bluetooth, og ikke spesifikt om MSI sin modell. /Espen Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ja, mend et var en del gode forslag der. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Paradoksalt nok så foretrekker jeg mus med kabel til bærbar og trådløs mus til stasjonær. Det har noe med at til en trådløs mus trengs det litt mer vedlikehold og infrastuktur. f.eks. oppladingsstasjon eller reserve batterier og i blant en radiomottaker. Disse tingene er litt pes når man skal være mobil, mens det ikke noe pes når maskinen alltid står på samme plass. Dessuten sitter man alltid nærme maskinen når man jobber på en bærbar, og da er ikke kabelen noe større problem, mens på en stasjonær kan man fort kome til å sitte et par tre meter ifra, mao mer bruk for trådløs mus. Dette er seff bare min beskjedne mening. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Ja, mend et var en del gode forslag der. Ja, men disse var litt små. Vil heller ha en mus med vanlig størrelse. Men jeg lurer mest på mitt første spørsmål, angående bluetooth mus til innebygget bluetooth modul Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det bør gå helt fint Bruker en MX900 mot min Powerbook. Får ikke full funksjonalitet (fram/bak knapper osv) men de vanlige musknappene pluss scroll fungerer helt fint. Om du legger det inn på en Win PC kan du sikkert legge inn driver til den i tillegg og da bør det fungere helt smertefritt. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Flott! Høres bra ut. Og MX900 er absolutt en mus jeg kunne tenkt meg. Kanskje d blir en sånn da Lenke til kommentar
ferik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har CL56 med inebygd blåtann med widnwos, og mus fungerer helt fint også når jeg bruker widnwos xp sp2 sin innebygde blåtann driver... Men jeg har prøvd å koble til et blåtann headsett, og det har jeg ikke hatt så veldig stor sukse med Lenke til kommentar
dietah Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Kan man koble til flere bluetooth enheter til en maskin. Eks: Man har en MSI s270 og vil koble til bluetooth mus, bluetooth gps og bluetooth mobil. Lar dette seg gjøre, eller klarer maskien bare å kommunisere med en bluetooth enhet om gangen? Lenke til kommentar
benlen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Slenger inn et lite ekstra spørsmål her jeg. Vil det være noe stor forskjell på hvor mye strøm en bluetooth mus trekker fra den bærbares batteri og en RF mus som Logitech V500? Noe sier meg at Bluetooth trekker litt mer strøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå